Gå til innhold

Åpne forhold .... ??

Jinx

Anbefalte innlegg

Nå lever jeg ikke i et åpen fohold, men jeg har sagt klart ifra til min mann at hvis han vil skaffe seg sex andre steder så er det helt greit. Men jeg vil gjerne vite det fordi da trenger han jo ikke få sex av meg. Hvis han alikevel får dekt lystene sine andre steder. Han sier at han aldri ville ha hatt sex med noen andre, men det kommer nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja Padmee da.......han er nok ikke den rette for deg nei.....

når du finner ham blir du nok like ego som oss andre, og ikke vil dele han med noen andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er nok ikke den rette for meg, men han er likevel ektemannen min og far til datteren vår. For meg betyr det mye mer enn all verdens følelser eller om han er den Ene rette eller ikke. Dessuten tror jeg ikke at det finnes noe sånt som den ENE, det går mer på hva en ønsker/vil.

Derfor kommer jeg heller ikke til å gå fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det finnes EN særskilt og når du treffer ham vet du, men det er ikke dermed sagt at han er den eneste du kan leve med.

Jeg lever med en som ikke er "mannen i mitt liv" - har opplevd det på annet hold og det kunne ikke bli noe av mange ulike årsaker - men har VALGT å leve med denne mannen. Han er verdens beste og en flott mann som jeg er fryktelig glad i :hjerte:

Ville ikke hatt det annerledes, men samtidig er det en annen som er dette ene mennesket jeg hadde alt sammen med. Likevel har jeg det bra uten...

Ble dette fryktelig rotete skrevet? Skjønner du?

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt jeg. Prøvde å leve annderledes før. Da var jeg forlovet med en type som jeg bestemt ville bli den perfekte far til mine ufødte barn. Men 'vi' hadde jo ingenting å snakke om, og fyren hadde vel en IQ på minus 63. Skjønner ikke i dag hva jeg tenkte på....men ser jo det nå at det ikke går ann å være med noen for noe så abstrakt som ufødte barn! Helt utrolig teit av meg selv......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg hører om sånt så ser jeg for meg folk som sprer rundt seg med bakterier og kjønnssykdommer.Noe alvorlig veien med topplokket deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex'en min og jeg hadde et slags åpent forhold mens han studerte i utlandet, men var ikke akkurat sånn at vi "pulte rundt" heller da. Men, ville aldri gått med på det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...