sorrow Skrevet 17. november 2008 #1 Del Skrevet 17. november 2008 Søvnløs i natten Sorgen som velter inni meg som svarte bølger Jeg er alene Hva gjør jeg nå Hva gjør en når sjelen er fortapt Hvordan leve når det mest dyrebare er borte Jeg kan ikke smile Jeg kan ikke bevege meg Jeg er som fryst fast Minnene om deg er brent fast De spiller om igjen og om igjen i hodet mitt I hjertet mitt Tårene tar aldri slutt Det gjør så brennende vondt Hjertet mitt pulserer som om det er i ferd med å slå seg ut av brystet mitt Hvordan skal jeg kunne fortsette å leve Når du var hele grunnen til at jeg i det hele tatt sto opp om morgenen Hvordan kan jeg se fremover Når jeg ikke kan gi slipp på gårsdagen De sier jeg må gi slipp på deg Men jeg kan ikke Hvordan kan jeg gi slipp på en del av meg selv Hvordan kan jeg gi slipp når jeg bare kan lukke øynene mine Så er du der foran meg Jeg kan føle deg Nesten ta på deg Kjenne lukten av deg Ser du meg når jeg gråter over deg Føler du smerten min Er noe av deg fremdeles her For jeg sverger på at jeg kan føle deg ved min side Jeg savner deg så ufattelig mye Jeg kan aldri gi slipp Jeg kan aldri bli hel igjen Vil jeg noen gang se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #2 Del Skrevet 17. november 2008 Nydelig... sier akkurat hvordan jeg føler det, hver natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå