Gå til innhold

Jordbær

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:ler: jahahaha! Det sa han det! (husker det nå)! Men det var en eller annen grunn til at jeg måtte ta et glass til... Det var betingelsen for et eller annet... Andre som husker det? :ler:

Jepp, jeg har elefanthuske....hvis vi skulle få lov å røyke, så måtte du ta en til :ler:

*embla ble offerlammet vårt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig glad for at du tok den ekstra whiskey'en, jeg Embla s!! :kul: Sånn rent bortsett fra at jeg var sår i halsen da jeg kom hjem den kvelden.... :lol:

Forresten, du husker at du absolutt skulle ha en hel vinflaske like før stengetid?? .....eller var det Leo som skulle ha det??...... :o Jeg må da huske det, jeg var da ikke full! :o *tenke så det knaker* F... Jeg kommer ikke på hvem det var..... :roll:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Ehe :vinke: :oops: (jeg tenkte at vi skulle dele da, sånn at vi hadde en stund, selv om de stengte) :ler:

Stemmer det! Røyk var det! Hysssssj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette er vel typisk oss jenter, tenkte faktisk det samme som deg, om meg selv :oops:

Hehe :D

Men jeg ser jo faktisk teit ut på de bildene da.. Som *Lillian* er jeg glad for at det bare er vi som var på treffet som skal se dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad for at du tok den ekstra whiskey'en, jeg Embla s!! :kul: Sånn rent bortsett fra at jeg var sår i halsen da jeg kom hjem den kvelden.... :lol:

Lillian

Jeg hadde også skikkelig vondt i halsen da jeg kom hjem. Røykte litt for mye jah..

Tenker på stakkarene som ikke røyker jeg, det må jo ha vært forferdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også skikkelig vondt i halsen da jeg kom hjem. Røykte litt for mye jah..

Tenker på stakkarene som ikke røyker jeg, det må jo ha vært forferdelig!

Godt det bare var sigaretter vi røyka, da... :ler: Både for oss selv og de andre, mener jeg...... :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, MzFire og Veslejenta røyka ikke, tror jeg....

Iallfall ikke det samme som oss, da! :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian

Søstra til Mzfire røykte heller ikke. Bare passivt.

:kul: <-- Jeg var omtrent så grønn i trynet da jeg kom hjem, og jeg kan bare forestille meg hvordan det var for de stakkars ikke-røykerene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere drevet med, da? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere drevet med, da? :o

Ha'kke du noe med, du var jo ikke der!! :ler:

Neida, vi gjorde ingenting galt, ingen fare.... Bare små forsøk på å være morsom...... :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Røykinga plaget ikke meg. Er vant til hardere kost enn det 8) Merket ikke at dere røyka jeg. Ja vi tre røyka ikke nei. Men kansje jeg skulle begynt? :kul: Nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mzfire: Syns dere skal holde dere unna jeg :D Hadde du en hyggelig helg med søsteren din? Er hun hos deg enda? Jeg får besøk av min på onsdag eller torsdag og jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Ja vi hadde det fint, men hun klarte dessverre ikke å slappe av helt. Da dette var hennes første frihelg fra dattern sin. Håper hun klarer å kose seg mer etterhvert. Vi var på grensa på lørdag da. Så dro hun etter å ha vært der. Håper dere får det hyggelig da, du og din søster Starie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart med det, første gang borte fra jenta si. Skjønner at hun ikke klarte å slappe så godt av da!

Jeg og lillesøster koser oss alltid vi, men hun har støv på hjernen så hun tvinger meg sikkert til å vaske toppen av kjøkkenskapet eller rydde i boden. Slike ting jeg ikke gjør uten at hun er her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...