Gå til innhold

Er du Avhengig av Kaffe??

koldbruna

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Resultat: Kaffeforbruket ditt kan karakteriseres som helt normalt. Du er neppe av dem som får blodskutte øyne, faller i søvn midt på dagen eller skjelver på hendene bare på grunn av kaffemangel. Sorry! Du må finne en annen unnskyldning hvis du lider av disse symptomene.

Hmmm ble i grunn fornøyd med resultatet jeg..... det er beviset på at jeg har blitt flinkere til å ikke drikke 100 kopper hver dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Resultat: Kaffeforbruket ditt kan karakteriseres som helt normalt.

Jaja. Og jeg prøver å trappe litt ned. Tar vann i stedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeforbruket ditt kan karakteriseres som helt normalt. Du er neppe av dem som får blodskutte øyne, faller i søvn midt på dagen eller skjelver på hendene bare på grunn av kaffemangel. Sorry! Du må finne en annen unnskyldning hvis du lider av disse symptomene.

Stemte ganske bra. Drikker VELDIG sjelden kaffe, bare av og til om morgenen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultat: Kaffeforbruket ditt kan karakteriseres som helt normalt. Du er neppe av dem som får blodskutte øyne, faller i søvn midt på dagen eller skjelver på hendene bare på grunn av kaffemangel. Sorry! Du må finne en annen unnskyldning hvis du lider av disse symptomene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Näe, det testet tror jag inte mycket på. Jag tänkte jag skulle göra det två gånger;

en gång som "förut, innan jag blev gravid" - när jag drack 3-4 muggar svenskt starkt kaffe innan lunch och fortsatte i samma takt, när jag verkligen behövde en mugg kaffe på helgen för att inte bli lite ilsk.

och så "NU, som gravid" - när efter ett halvårs misslyckade försök att skära ner på kaffet verkar ha tappat smaken på mitt svarta guld. Jag får knappt i mig EN kopp och dan, och oftast är den kall när jag pressar ner den.

Fick samma resultat båda gångerna jag...

Resultat: Kaffeforbruket ditt kan karakteriseres som helt normalt. Du er neppe av dem som får blodskutte øyne, faller i søvn midt på dagen eller skjelver på hendene bare på grunn av kaffemangel. Sorry! Du må finne en annen unnskyldning hvis du lider av disse symptomene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip test :-? !

Jeg vet jeg er avhengig, også får jeg bare svar som:

"Kaffeforbruket ditt kan karakteriseres som helt normalt. Du er neppe av dem som får blodskutte øyne, faller i søvn midt på dagen eller skjelver på hendene bare på grunn av kaffemangel. Sorry! Du må finne en annen unnskyldning hvis du lider av disse symptomene."

Og akkurat nå er mitt største problem at jeg ikke har melk nok til en Latte nå - OG i morgen tidlig når jeg står opp!! Herregud, vet noen hvor tøff problemstilling DET er, eller?!?! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot
Er det ikke rart det der' date=' Barbie; at noe som lukter så godt i pulverform, blir å smake så jævlig når man blander det med vann?[/quote']

Enig . Drikker det kun hvis de spør når jeg er på jobbintervju :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må innrømme at jeg er helt avhengig av te! Det går aldri en dag uten, og særlig om morgenen må jeg ha en kopp, uansett om jeg har det travelt og egentlig ikke har tid til å drikke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...