Gå til innhold

Er du Avhengig av Kaffe??

koldbruna

Anbefalte innlegg

Jeg tok en test for å se om jeg var så avhengig av kaffe som jeg trodde jeg var.

Her er svaret jeg fikk.

Er du avhengig av kaffe?

Resultat: Kaffeforbruket ditt kan karakteriseres som helt normalt. Du er neppe av dem som får blodskutte øyne, faller i søvn midt på dagen eller skjelver på hendene bare på grunn av kaffemangel. Sorry! Du må finne en annen unnskyldning hvis du lider av disse symptomene

http://www.start.no/quiz/2003/05/06-6667.html

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Resultat: Du er ikke avhengig av kaffe - tvert i mot. Har du smakt kaffe i det hele tatt?

Hehe, nei jeg har faktisk aldri drukket kaffe!! Men - derimot er jeg blitt avhengig av alle testene som florerer på KG for tiden :sjarmor: "Må teste, bare MÅÅ teste!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultat: Kaffeforbruket ditt kan karakteriseres som helt normalt. Du er neppe av dem som får blodskutte øyne, faller i søvn midt på dagen eller skjelver på hendene bare på grunn av kaffemangel. Sorry! Du må finne en annen unnskyldning hvis du lider av disse symptomene.

Og jeg som ikke liker kaffe engang. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kaffe er godt, men drikker det ikke hver dag. Når jeg først drikker kaffe blir det gjerne flere kopper.

Har også brent kaffebønner selv, malt dem og kokt kaffe etterpå. Spesiell smak, men ikke å forakte :wink: .

Resultatet av testen ble: Kaffeforbruket ditt kan karakteriseres som helt normalt. Du er neppe av dem som får blodskutte øyne, faller i søvn midt på dagen eller skjelver på hendene bare på grunn av kaffemangel. Sorry! Du må finne en annen unnskyldning hvis du lider av disse symptomene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultat: Kaffeforbruket ditt kan karakteriseres som helt normalt. Du er neppe av dem som får blodskutte øyne, faller i søvn midt på dagen eller skjelver på hendene bare på grunn av kaffemangel. Sorry! Du må finne en annen unnskyldning hvis du lider av disse symptomene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultat: Du er ikke avhengig av kaffe - tvert i mot. Har du smakt kaffe i det hele tatt?

En gang og fy og fader så jævlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resultat: Kaffeforbruket ditt kan karakteriseres som helt normalt. Du er neppe av dem som får blodskutte øyne, faller i søvn midt på dagen eller skjelver på hendene bare på grunn av kaffemangel. Sorry! Du må finne en annen unnskyldning hvis du lider av disse symptomene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilhører den kategorien som er voksen nok til å si nei-takk til kaffe jeg! *kaster hodet bakover i MissPiggy-stil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits å ta testen.

Jeg har aldri klart smaken av kaffe.

Smaker beskt og ekkelt.

-Men det lukter veldig godt når jeg stikker nesa oppi posen når gubben skal ha en kaffetår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke rart det der, Barbie; at noe som lukter så godt i pulverform, blir å smake så jævlig når man blander det med vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke avhengig av kaffe - tvert i mot. Har du smakt kaffe i det hele tatt?

Neida, har aldri smakt kaffe. Lukter godt gjør det, men man drikker da ikke gift frivillig vel??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kaffeforbruket ditt kan karakteriseres som helt normalt. Du er neppe av dem som får blodskutte øyne, faller i søvn midt på dagen eller skjelver på hendene bare på grunn av kaffemangel. Sorry! Du må finne en annen unnskyldning hvis du lider av disse symptomene."

Jeg drikker ikke og liker ikke kaffe!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke avhengig av kaffe - tvert i mot. Har du smakt kaffe i det hele tatt?

Ja, jeg har smakt, men drikker ikke...

Utenom Irish Coffee, da.... Det er jo kjempegodt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig. Har drukket en halv kopp kaffe i mitt liv, det var på Trysiltur med klassen da vi gikk i niende. Husker ikke helt hvorfor, men jeg skulle nå prøve i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Synes dette passer rba på meg jeg! Er absolutt ikke avhengig av kaffe, men synes jo det er godt av og til når jeg er i selskaper, på cafe etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å ta testen for å vite at jeg er avhengig av deilig kaffe med en liten skvett melk i.

Ingen god morgen for meg hvis jeg ikke har med termosen på jobb.

Den ultimate morgenstunden er:

Lørdag morgen, før huset våkner til liv, sittende på verandaplattingen med tærne i gresset og en nytraktet columbiansk kaffe i koppen. Mmmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...