Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 16. november 2008 #1 Del Skrevet 16. november 2008 Har forelsket meg veldig i denne vinterkåpa - vet dere om noen butikker som har den? Er visst ganske sjelden, og dyr (sukk), men ufattelig fin. http://www.allthingsarctic.com/detail.aspx?ID=745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 16. november 2008 #2 Del Skrevet 16. november 2008 Har forelsket meg veldig i denne vinterkåpa - vet dere om noen butikker som har den? Er visst ganske sjelden, og dyr (sukk), men ufattelig fin. http://www.allthingsarctic.com/detail.aspx?ID=745 Hm, du kan høre med Stormberg (www.stormberg.no) og evnt større sportsbutikker om de er kjent med det, ellers tror jeg du nesten må bestille fra nettsiden du linket til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 16. november 2008 #3 Del Skrevet 16. november 2008 Hm, du kan høre med Stormberg (www.stormberg.no) og evnt større sportsbutikker om de er kjent med det, ellers tror jeg du nesten må bestille fra nettsiden du linket til. Det er bare det at de nettsidene den finnes på, de sender ikke til utlandet. Jeg har ikke funnet den i sportsbutikkene heller. Men takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 16. november 2008 #4 Del Skrevet 16. november 2008 Det er bare det at de nettsidene den finnes på, de sender ikke til utlandet. Jeg har ikke funnet den i sportsbutikkene heller. Men takk for svar. Men har du pratet med noen sportsleverandører? Du kan jo sende mail til de som har den utlandet/leverandøren og høre hvor du kan skaffe den? De burde ha full kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 16. november 2008 #5 Del Skrevet 16. november 2008 Men har du pratet med noen sportsleverandører? Du kan jo sende mail til de som har den utlandet/leverandøren og høre hvor du kan skaffe den? De burde ha full kontroll Nei, har ikke snakket med noen leverandører. Skal jeg gå i butikkene og spørre? Må vel være hos noen som har noe annet av samme merke, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 16. november 2008 #6 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Om du bor i Oslo så tror jeg de selger den på Tatler. Edit: Btw så er det ekte pels på Goose-jakkene, så anbefaler deg ikke å kjøpe den i det hele tatt. Endret 16. november 2008 av venus_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå