coth Skrevet 16. november 2008 #1 Del Skrevet 16. november 2008 noen som vet om hunter har regnjakke også? jeg har to par støvler fra hunter og har lyst på regnjakke, lang regnk"kåpte.. eller kan dere anbefale noen andre fine regnjakker.. lange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 16. november 2008 #2 Del Skrevet 16. november 2008 noen som vet om hunter har regnjakke også? jeg har to par støvler fra hunter og har lyst på regnjakke, lang regnk"kåpte.. eller kan dere anbefale noen andre fine regnjakker.. lange... De fra Ilse Jacobsen er jo fine, men det er jo veldig mange som har dem nå etter hvert. Sånn superlange er de jo heller ikke. Gründens har jo noen lange klassiske regnfrakker i svart, de går nesten til føttene. Blæst-regntøyet fra Bergen er jo også litt tøft, har sett en del andre fine også, men vet ikke hva de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coth Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 16. november 2008 jeg tenkte på lengden til IIse jabobsen.. men vil ikke ha noe alle andre har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstorm Skrevet 16. november 2008 #4 Del Skrevet 16. november 2008 Hva med en fra Søs Jensen? -jeg er iallefall strålende fornøyd med min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coth Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 17. november 2008 hvor selger de søs jensen og evnt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 17. november 2008 #6 Del Skrevet 17. november 2008 http://www.seiltoy.no/product_info.php?cPa...091ab1bc9635054 Denne syns jeg er litt fin da. Helt enkel, men er lang nok til at en slipper regnbukse. Og det er nok flere som har Ilse enn denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coth Skrevet 17. november 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 17. november 2008 jeg tenkt mer i stilen IIse jacobsen eller søs jensen.. hvor selger de søs jensen på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #8 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har en kåpe av merket Design by Normann, har fått mye skryt for den. Har den som modellen på det største bildet har på, men jeg har rød farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå