Gjest Stjernedryss Skrevet 21. november 2008 #41 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg svarer i grunn bare de med bilde. Om de har mye eller lite tekst har ikke så mye å si, men hvis det står noe der så sjekker jeg ut interesser og sånt. Hvis noe kræsjer helt med meg selv så svarer jeg ikke. Har aldri gitt avslag, lar heller være å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 22. november 2008 Forfatter #42 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg interesserer meg for mye og er med på alt hvis noen drar meg med. Står ikke at jeg har noen spesifikke ting som interesserer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #43 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg interesserer meg for mye og er med på alt hvis noen drar meg med. Står ikke at jeg har noen spesifikke ting som interesserer meg. Da er det nok fare for at du virker litt kjedelig. Mange kvinner foretrekker menn med sterk personlighet. Hvorfor? Fordi de virker mer intelligente, mer spennende og generelt mer givende å bli kjent med. Du må da ha noen interesser?? Noen tanker/verdier/interesser som gjør deg litt unik? Selv svarer jeg aldri menn som deg. Dere virker for desperate, for kjedelige og anonyme, for personlighetsløse, for vanlige, for A4.... Jeg vil ha en mann med selvtillit, glimt i øyet, humor, intellekt, sjarm osv. En som kan stå på likefot med meg, ikke en som er overdrevet underkuet. Desperate menn virker som regel veldig underdanige. De fleste voksne mennesker ønsker jo en likeverdig partner, ikke en lydig hund. Kanskje du kan copy/paste inn profilteksten din her, så kan vi gi deg litt tips til hva du bør forandre? Det er definitivt noe galt når du får så lite tilbakemeldinger, og sannsynligvis ligger feilen i hva du skriver i brevene og profilen din, ikke i hvordan du ser ut (med mindre du er så stygg at du virker helt avskrekkende). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singeljenta Skrevet 22. november 2008 #44 Del Skrevet 22. november 2008 Akkurat det med "blir med på alt hvis noen drar meg med" ville drept min interesse i hvert fall, for jeg er ikke interessert i noen som jeg må alltid må dra. Skal jeg ha et forhold så må det være litt likevekt i forhold til initiativ og da må du også vise at du kan finne på noe, sånn at du har noe å gi til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 22. november 2008 Forfatter #45 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ok, har ikke akkurat den ordlyden, men her er det som står under fritid hos meg: "Fritiden min bruker jeg til mye rart,alt ettersom jeg føler for å gjøre. Har ingen spesiell interesse som opptar meg i motsetning til de fleste inne her.Nå i høst/vinter blir det en del treningsstudio før jobb. Er A menneske, eller var det B? litt begge deler :-) Hører litt på musikk, Ipoden er full av de fleste sjangrer da jeg ikke har noen spesiell favoritt.Kommer ann på humør og dagsform hva jeg hører på." Endre teksten til at fritidn bruker jeg på treningsstudio? Endret 22. november 2008 av Glamann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 22. november 2008 #46 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Har du virkelig ingen interesser eller noen hobbyer? Interesser og hobbyer er ikke det samme vet du.. Er du politisk interessert? Interessert i biler/ sykler/ båter, reiser, andre kulturer. Hva facinerer deg? Hva får de til å stoppe opp og lytte/ se på tv? Har du noe du brenner for? Har du en fremtidsdrøm? Tenk litt over det... En mann som ikke har noen interesser/ en lidenskap i livet og i tillegg ingen hobbyer utenom trening virker ganske kjedelig egentig. Sier det ikke for å være slem altså... Prøver bare å hjelpe.. PS: Hva er det bildet de andre snakker om? Endret 22. november 2008 av CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #47 Del Skrevet 22. november 2008 Ok, har ikke akkurat den ordlyden, men her er det som står under fritid hos meg: "Fritiden min bruker jeg til mye rart,alt ettersom jeg føler for å gjøre. Har ingen spesiell interesse som opptar meg i motsetning til de fleste inne her.Nå i høst/vinter blir det en del treningsstudio før jobb. Er A menneske, eller var det B? litt begge deler :-) Hører litt på musikk, Ipoden er full av de fleste sjangrer da jeg ikke har noen spesiell favoritt.Kommer ann på humør og dagsform hva jeg hører på." Endre teksten til at fritidn bruker jeg på treningsstudio? Du virker veldig nøytral, veldig uten særegenheter og lidenskaper. Rett og slett litt kjedelig og uten personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 22. november 2008 Forfatter #48 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Sitter mye med data og det eneste jeg ser på TV er enten naturprogrammer, tekniske programmer eller nyheter. Kanskje en film i ny og ne. Ja, kanskje det var feil å holde en helt nøytral linje. Sånn nå var den biten også endret, skriver at hovedinteressen er data og at jeg ser mest på tekniske programmer og naturprogrammer Målet med treningen er vaskebrettmage til sommeren Da ble det konkret. Jeg var litt uheldig og fikk ikke til størrelsen riktig. Endret størrelsen i et format, men da jeg la inn bildet så la jeg det inn i et annet format enn det jeg trodde jeg gjorde, sånn at det ikke ble endret allikevel. En liten tabbe, eller kjæmpestor tabbe iflg. enkelte her. Ønsket egentlig kun en vurdering om utseendet var akseptabelt eller om jeg var stygg som juling. Endret 22. november 2008 av Glamann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 22. november 2008 #49 Del Skrevet 22. november 2008 Så du er interessert i naturen/ dyreliv, og er samfunnsngasjert. Liker å se en film i ny og ne (Hvilken sjanger kan du også nevne om det er en spesiell, eller om du er "altetende" Sikker på du ikke har noe som du brenner for? En sak du interesserer deg spesielt for? Dyrevern? Naturvern? Noe samfunnsrelatert? Hvor ligger det bildet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #50 Del Skrevet 22. november 2008 Du virker veldig selvhøytidelig og stiv på en måte. Slapp av litt, spøk litt, skriv en småsnål og tullete profiltekst i stedet. Det er mye mer sjarmerende med menn som har selvtillit nok til å slappe av og spøke. Du formulerer deg litt for kontantannonse-aktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 22. november 2008 Forfatter #51 Del Skrevet 22. november 2008 Jepp, kanskje jeg skulle prøve det gå ifra informasjon om meg selv til tull? Er ikke så flink til å skrive en tullete tekst og skrive på en småsnål måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #52 Del Skrevet 22. november 2008 Jepp, kanskje jeg skulle prøve det gå ifra informasjon om meg selv til tull? Er ikke så flink til å skrive en tullete tekst og skrive på en småsnål måte. Jeg tror nøkkelen er å arbeide med selvtilliten din. Våg å være deg selv på en uhøytidelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 22. november 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 22. november 2008 Ja, den jobber jeg med, men får fryktelig lett tilbakefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #54 Del Skrevet 22. november 2008 Har du virkelig ingen interesser eller noen hobbyer? Interesser og hobbyer er ikke det samme vet du.. Er du politisk interessert? Interessert i biler/ sykler/ båter, reiser, andre kulturer. Hva facinerer deg? Hva får de til å stoppe opp og lytte/ se på tv? Har du noe du brenner for? Har du en fremtidsdrøm? Tenk litt over det... En mann som ikke har noen interesser/ en lidenskap i livet og i tillegg ingen hobbyer utenom trening virker ganske kjedelig egentig. Sier det ikke for å være slem altså... Prøver bare å hjelpe.. Men er det positivt å skrive/fortelle ei potensiell jente om dine sære interesser, eller kanskje mer lidenskaper? jeg føler at jeg har litt mer spesielle interesser/hobbyer som kanskje ikke tiltrekker jenter akkurat. det er ikke så veldig mange andre som driver med, noe av de. men jeg har en kjempe lidenskap/stor interesse for det. kan nevne noe og høre hva dere mener: - golf (er jo noen flere som driver med da) - modelljernbane og mye tog (lidenskapelig interessert i! da får du se en glad gutt...hihi) - biler, men også anleggsbiler som feks dumper, gravemaskiner o.l., digger sånt - svære konstruksjoner som skip, bygninger og sånne ting det var det jeg kom på nå, tenker spesielt på at modelljernbane er noe sær hobby, men digger det og storkoser meg med det. men føler at det ikke akkurat er noe sjekketriks å nevne det føre evt en er sammen. føler at jenter fort kan flykte da... er forøvrig i midten av 20åra hvis det har noe å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. november 2008 #55 Del Skrevet 22. november 2008 Dersom man har veldig sære interesser går det jo ann å legge det fram på em litt selvironisk måte. Tøyse det litt vekk liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #56 Del Skrevet 22. november 2008 Men er det positivt å skrive/fortelle ei potensiell jente om dine sære interesser, eller kanskje mer lidenskaper? jeg føler at jeg har litt mer spesielle interesser/hobbyer som kanskje ikke tiltrekker jenter akkurat. det er ikke så veldig mange andre som driver med, noe av de. men jeg har en kjempe lidenskap/stor interesse for det. kan nevne noe og høre hva dere mener: - golf (er jo noen flere som driver med da) - modelljernbane og mye tog (lidenskapelig interessert i! da får du se en glad gutt...hihi) - biler, men også anleggsbiler som feks dumper, gravemaskiner o.l., digger sånt - svære konstruksjoner som skip, bygninger og sånne ting det var det jeg kom på nå, tenker spesielt på at modelljernbane er noe sær hobby, men digger det og storkoser meg med det. men føler at det ikke akkurat er noe sjekketriks å nevne det føre evt en er sammen. føler at jenter fort kan flykte da... er forøvrig i midten av 20åra hvis det har noe å si... Som en annen her sier, hvis du greier å legge det frem på en måte som ikke er så forbanna selvhøytidelig og stiv (det er her de fleste går i fella ) er det veldig få hobbier som avskrekker jenter. Det er når man virker høytidelig, sær og uten sosiale antenner at man skremmer bort folk, ikke når man har litt "annereldes" interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #57 Del Skrevet 22. november 2008 så det er kanskje ikke lurt å presentere "sære" interesser over tekst, feks msn eller noe annet greier. der er det jo vanskelig å "avsløre" hvor høytidelig en er. var det mye av de jeg nevnte som var "sære" eller noe jeg helst burde være litt forsiktige med å fortelle om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #58 Del Skrevet 22. november 2008 så det er kanskje ikke lurt å presentere "sære" interesser over tekst, feks msn eller noe annet greier. der er det jo vanskelig å "avsløre" hvor høytidelig en er. var det mye av de jeg nevnte som var "sære" eller noe jeg helst burde være litt forsiktige med å fortelle om? Du tok ikke poenget ser jeg. Altså: Alt avhenger av hvordan du formulerer deg! Hvis du greier å vise at du HAR sosiale antenner, selv om du har hobbier mange forbinder med nerder og asosiale snålinger, da går det greit. Men hvis du ikke greier å kommunisere på en måte som ikke er selvhøytidelig og desperat: ikke nevn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #59 Del Skrevet 22. november 2008 Du tok ikke poenget ser jeg. Altså: Alt avhenger av hvordan du formulerer deg! Hvis du greier å vise at du HAR sosiale antenner, selv om du har hobbier mange forbinder med nerder og asosiale snålinger, da går det greit. Men hvis du ikke greier å kommunisere på en måte som ikke er selvhøytidelig og desperat: ikke nevn det. Mulig jeg misforstår deg igjen. Men det jeg mente i stad var at det er fyktelig vanskelig å skrive en tekst ironisk eller komisk. Altså å fortelle om sære hobbyer over chatting e.l. trur jeg er mye vanskeligere enn prat på tomannshånd. men seff hvis hu forstår at jeg har gode sosiale antenner ved chattinga over nettet så trenger det nødvendigvis ikke være så galt å nevne det, kanskje... Uansett trur jeg skal være littegrann forsiktig med å nevne det... og heller vente til hu kjenner meg bedre og jeg vet hvor jeg har hu. Føler dere at gutten skal ha mange hobbyer/interesser? Og skal de være spesielle? Sporslige? "Farlige"? Som alle andre har? Og hvis jeg ikke har så mye av de samme interesser/hobbyer, er det også stor nedtur? Det går jo an å finne nye interesser hvis feks hu driver med de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 22. november 2008 #60 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå