Gå til innhold

Det hjelper :)

Glamann

Anbefalte innlegg

Gjest andungen

Vil bare ønske deg lykke til i "jakten"!

Synes du er ordentlig tøff jeg, og det vil helt sikkert gå seg til etterhvert! Har lest de tidligere trådene også, må stadig innom en tur og lese litt.

Krysser fingrene for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også fulgt med i trådene dine, og sitter med en stor magefølelse av at du kommer til å treffe ei real og grei jente som passer akkurat for deg. :)

Gudd løkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset pokahonta, sendte en mail nå :) og for at dere andre har tro på meg:-)

Endret av Glamann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Husk på den store utviklingen du har gjort på et par uker nå. Fra å nesten ikke få svar til å faktisk ha gjenomført en date. Husk at når det gjelder internettdater så må man gjerne møte noen før det klaffer. Ganske naturlig egentlig i og med at man ikke har møtt hverandre før. Det viktigste er framskrittene du har gjort, resultatene kommer etter hvert. Ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det, men jeg må også sende mange brev før jeg finner ei som vil skrive med meg. Ivertfall på møteplassen har jeg inntrykk av.

Tror jeg skal prøve en annen side når VIP-perioden går ut om 50 dager.

Om 50 dager har du kanskje truffet drømmedama :) Hvis du har det er det ikke så smart å henge på datingsider mer. Jeg hadde ihvertfall blitt skikkelig lei meg hvis en jeg datet meldte deg inn på andre datingsider mens han datet meg. Mitt råd er konsentrer deg om en jente av gangen :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør jeg det så gidder jeg faktisk ikke bruke mer tid på det. Får jeg kontakt med ei så konsentrerer jeg meg om vedkommende og skriver ikke med flere. Hvis jeg ikke gjør det så kommer jeg til å prøve Sukker, Match eller en av de andre sidene. Er mye jobb iforhold til responsen på Møteplassen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tone_*

Jeg har fulgt deg fra sidelinja, og vil bare ønske deg lykke til i fortsettelsen. Om ikke dama vil treffe deg igjen - se på daten som nyttig trening. Du har gjort store framskritt på kort tid. Om ikke "øvelse gjør mester", så kanskje mye øvelse i form av aktiv dating gjør at du en dag treffer dama for deg. Unner deg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Du kaller deg "Glamann" men på bildene du sender ut ser du ikke det minste glad ut.

Godt poeng. Det kan nok være veldig lurt å ha bilder hvor man smiler og ler litt. Blir mye mer utstråling med en gang da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du GJEST slutte å mase om det jævla bildet jeg sendte ut. det bildet ble sendt ut fordi jeg ønsket en vurdering av utseendet og er ikke det som er i profilen.

Ja har bilder hvor jeg smiler i profilen, men har fortsatt jævlig dårlig respons på det jeg sender ut.

Virker som jeg får bedre respons på Sukker.no får ivertfall svar. Har sendt "brev" til 9 og fått 3 svar. Bedre prosentandel enn på Møteplassen

Endret av Glamann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Kan du GJEST slutte å mase om det jævla bildet jeg sendte ut. det bildet ble sendt ut fordi jeg ønsket en vurdering av utseendet og er ikke det som er i profilen.

Ja har bilder hvor jeg smiler i profilen, men har fortsatt jævlig dårlig respons på det jeg sender ut.

Virker som jeg får bedre respons på Sukker.no får ivertfall svar. Har sendt "brev" til 9 og fått 3 svar. Bedre prosentandel enn på Møteplassen

33 % svar er bra :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er det, men på møteplassen har jeg ikke turt å regne det ut. Fikk bare svar tilbake om at de datet noe og derfor ikke var interessert, var ivertfall svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hehe, ja det er det, men på møteplassen har jeg ikke turt å regne det ut. Fikk bare svar tilbake om at de datet noe og derfor ikke var interessert, var ivertfall svar.

Å, ja, det var jo ikke så positivt da. Husk at mange er treige med å svare også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller var vel litt mer høflig, De skriver at de skriver eller dater med noen og ønsker å konsentrere seg om en av gangen.

Hvor mye bør jeg ha med i profilen, gjorde noe jeg kanskje burde gjort før og kikket på andre menn sin profil, de var rimelig tynne.

Flere som er inne på profilen, men ikke svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye bør jeg ha med i profilen, gjorde noe jeg kanskje burde gjort før og kikket på andre menn sin profil, de var rimelig tynne.

Haha, kan jeg skrive under på. Har selv profil på MP og har vært inne på noen menn sine profiler. Som regel får jeg omtrent sveiseblink for det står ingenting der. Sjelden bilde også. Heller ikke hva de søker.

I så måte høres din profil helt ålreit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er det som er problemet at den skiller seg for mye ut ved å faktisk ha et innhold og bilder?

Neida, tvertimot. :) Jeg svarer aldri de med helt hvit side og har inntrykk av at de andre jentene/damene heller ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...