Mamma1 Skrevet 19. november 2008 #41 Skrevet 19. november 2008 Jeg har handymannen jeg ønsker meg. Selv har jeg høyskole- og universitetsutdannelse, så vi er vel ment for hverandre. Hehe, samme situasjon her, jeg er lærer han er snekker:)
MonicaR Skrevet 2. januar 2009 #42 Skrevet 2. januar 2009 Det var en litt "artig" tråd dette.... Jeg har aldri tenkt på om jeg går etter menn grunnet yrke... Men når jeg ser tilbake på mine 3 seriøse forhold, så er det: 1) Bonde og lastebilsjåfør 2) Mekaniker 3) Bonde og bussjåfør (nåværende) Selv består jobben min i å lage bårinnredninger og jeg driver egen hundeskole. Mine utdannelser er agronom, møbelsnekker og hundetrener.... Mulig jeg istende for yrkesvalg hos menn går etter deres generelle livsstil? -Det skal sies om forhold nr. 2 at denne hadde samme interesse for dyr og "bondeyrket" som jeg har hatt hele mitt liv...
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #43 Skrevet 11. februar 2009 Kvinner vil ha menn som kan fikse ting i huset og dessuten...har god tek på håndarbeid... Jeg har hørt at håndverkere og særlig snekkere ofte er ganske kinky i senga... Noen damer vil ha en kinky mann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå