Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sandbekken
Skrevet
Det var kjempe lett. Vi hadde vært sammen i 2 år, og bodd frem og tilbake hos hverandre i lang tid allerede.

Vi har super grei fordeling mellom oppgavene, så det går kjempe bra.

Hei :) jeg vil gjærne høre om den super greie fordelingen mellom oppgavene! hehe jeg og min samboer sliter litt der.. :(:husarbeid:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha, situasjonen er akkurat den samme her. Jeg blir et matmonster, sier han. Hater at han koker poteter på 3 på kokeplata. Peis varmen helt opp, da vel!

:gjeiper:

Haha, hvis min hadde gjort det hadde det ikke vært noe igjen av han:P Men jeg har blitt ganske mye flinkere da, og vi har aldri poteter til middag når jeg lager mat for å si det sånn:P

Haha! Akkurat samme situasjonen her også! Jeg er pottesur når jeg er sulten, og han elsker selvfølgelig å erte meg, fordi jeg blir så sint...:S

Hehehe, han begynner å plystre her! Skikkelig avslappet koseplystring... Og jeg som hadde et SÅ avslappet forhold til plystring før vi flyttet sammen! Sukk:P

Tro meg, folkens. Det er ikke bedre at begge blir et monster når det er lenge siden siste måltid. :P

Da hadde ikke jeg turd å være i hus med dere når dere lager mat:P Hadde vel risikert å blitt middag!:P hehehe

Skrevet
Da hadde ikke jeg turd å være i hus med dere når dere lager mat:P Hadde vel risikert å blitt middag!:P hehehe

Er så vidt vi ikke dreper hverandre noen ganger, ja. Men vi har lært oss å lage mat før vi blir skikkelig sultne, så vi overlever. Men har blitt jagt ut av kjøkkenet ved noen anledninger. :P

Skrevet

Jeg hadde vært sammen med samboeren min "offisielt" i ca et halvt år, og kjent ham i et år da vi flyttet sammen. Det var i begynnelsen mest av praktiske årsaker. Jeg bodde vestlandet og han på østlandet. Jeg flyttet for å studere og det skulle han også. Så da fant vi ut at vi like gjerne kunne flytte sammen :yvonne: Uvaner og annet gikk seg egentlig raskt til ved at vi ble enige om å ikke forvente for mye av hverandre i begynnelsen, og i visse perioder den ene har hatt det travelt så har den andre alltid tatt i et ekstra tak. Ingen skjevfordeling:) Det har egentlig bare vært kos siden, og nå planlegger vi en liten spire :sengekos:

Skrevet

For oss gikk det veldig greit å flytte sammen. Vi hadde vært sammen i 2 år først, så vi kjente hverandre godt. Jeg er egentlig overrasket over at vi ikke har kranglet mer, det er ikke jeg som skal ta æren for den biten i alle fall. Jeg kan fort bli sint om jeg er i det rette hjørnet, men han er alltid like rolig, så det har gått bra:)

Skrevet
Hvordan var det da dere flyttet sammen med kjæresten deres?

Trongt.

Skrevet

Skulle reise bort i 2 måneder 1 måned før vi ble sammen. Så han sov hos meg hver natt. Jeg reiste ikke likevel. Han fortsatte å sove hos meg. Så ble det bare slik, og etter ca 3 mnd. Så ble det litt sånn "vi er visst samboere nå". Ble offsielt og han begynte å betale halvparten av leien. Vært sammen i 1,5 år nå. Og har det kjempe bra!

Er heldig som har en fyr som er god til å rydde og vaske! Han er rett og slett fantastisk selv om jeg må minne ham på ting imellom:)

Skrevet
Du er enten mann tigress, eller lesbisk.

Og poenget var, sa du?

Gjest Sandbekken
Skrevet
Du er enten mann tigress, eller lesbisk.

HAHA! så teit du er.. :P

er trangt her også foresten, vi lever i en hybel med så og si alt i et rom :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...