Gå til innhold

Sminke hjelp


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Snuupi

Kan noen hjelpe meg med valg av sminke? Vet ikke helt hva jeg skal putte på :roll: ..

Hadde tenkt å bruke dette: Compact pudder fra Kanebo, Terracotta rouge fra Guarlain, Sort maskara, sort eller grå eyeliner, Så vet jeg ikke hva slags øyenskygge jeg skal ha.. Eller lebestift.. Jeg er lys blond med blå/grå øyne, hva passer til meg? Jeg er vant til å sminke meg, men bruker vanligvis ikke øyenskygge så jeg har ikke peiling... Kan noen hjelpe meg/komme med noen forslag? Eller bør jeg løpe til nærmeste stylist å booke time? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 14.juni

Jeg brukte en leppestift fra Clinique i Honey Ruby.

Den ser rødere ut enn den er, og den passet meg perfekt :):) Jeg er også lys med gråblå øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle "ordentlige" parfymerier kan gi en god make-up veiledning, de ansatte må på kurs støtt og stadig. (Vet av erfaring...). HVis du bor nære eller i Oslo er det dessuten mange mange parfymerier å velge mellom. Nå på sommeren har de ofte sk "aktiviteter", hvor make-up artister og/eller hudpleiere fra de forskjellige seriene hjelper til med grundig veiledning, ofte kombinert med gode tilbud. Glasmagasinet, Steen & Strøm, og Gimle har ofte besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...