Gjest salma Skrevet 16. juni 2003 #1 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg er lykkelig i dag.... ...fordi jeg, tross dagens vanskelige jobbmarked, går direkte fra studier til jobb! Begynner i august, og før det skal jeg ha sommerjobb! (går det an å ha sånn flaks?!) ...fordi jeg spurte husverten om jeg likevel kunne beholde leiligheten, og han svarte; "Ja, da river jeg oppsigelsen din i filler!" ...fordi datteren min har barnehageplass, og hun får fortsette å bo der hun har venner rett i nærheten (i samme oppgang, faktisk!) ...fordi datteren min syns jeg er en kul og snill mamma ...fordi jeg har verdens herligste nettverk av venner og familie som ALLTID stiller opp Jeg er så GLAD! Salma - som tydeligvis er inne i en få-alt-hun-ønsker-seg-periode, og som er evig takknemlig for det! Flere som er lykkelige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 16. juni 2003 #2 Del Skrevet 16. juni 2003 ...og fordi jeg er singel og derfor kan spise så mye is jeg vil, og likevel er jeg ikke overvektig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. juni 2003 #3 Del Skrevet 16. juni 2003 Hurra for Selma!!!!! Jeg er glad i dag jeg og - ivertfall nå når du er glad *gleder seg på Salmas vegne* Suzy :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 16. juni 2003 #4 Del Skrevet 16. juni 2003 Nå ble jeg også glad, fordi du har så mange ting å glede deg over!! Ser deg for meg, sikker på du småhopper, danser og traller i dag, og slike folk er så innmari gode at jeg bare vil :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. juni 2003 #5 Del Skrevet 16. juni 2003 .. så herlig å lese om en som har det bra.. - og kjempekoslieg at du deler det med oss. Ønsker deg lykke til i ny jobb... - og en deilig sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 16. juni 2003 #6 Del Skrevet 16. juni 2003 Hurra for Salma :D :D Godt med sånne gledesmeldinger innimellom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 16. juni 2003 #7 Del Skrevet 16. juni 2003 Så fint at du har det bra!! Det unner jeg deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 16. juni 2003 #8 Del Skrevet 16. juni 2003 Grattis Salma!! Morsomt for deg - og det kommer til å bli en deilig sommer!! .. og ikke for å kuppe lykke-tråden din, men jeg er også lykkelig i dag! Har fått "drømmejobben" i dag - så nå smiler livet til meg også! .... skal vi gå rundt og stråle sammen i dag, kanskje?!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. juni 2003 #9 Del Skrevet 17. juni 2003 Er sikker på at Samla synes det er greit at andre er glade "i tråden" hennes også. Gratulerer deg - og ønsker deg lykke til i jobben - Imari! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 17. juni 2003 #10 Del Skrevet 17. juni 2003 Imari; gratulerer med drømmejobben! Kjempehyggelig for deg, sikker på at det går strålende! Selvfølgelig kan vi stråle sammen! I dag - og alle dager Alle er velkomne til å stråle sammen med oss! Kommer ikke over dette - for to måneder siden søkte jeg på masse jobber, visste ikke hvor jeg skulle bo og om jeg ville greie å forsørge meg og datteren min bra nok. Og så - på bare noen få dager, ordnet ALT seg! Jeg tror vi har godt av å ha det litt tøft innimellom. Det minner oss på hvor takknemlige vi bør være når ting går bra - som det gjør for meg nå. Takk for alle hilsener - dere er så søte! Salma - fortsatt takknemlig og lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå