Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #21 Skrevet 19. november 2008 Et sterkt bilde. Bare venter på at noe skal skje. Mye dynamikk.
Gjest dalieo Skrevet 26. november 2008 #23 Skrevet 26. november 2008 Jeg synes det ser ut som hun utfordrer ham til noe. Hun har et eller annet lekent i blikket. Han ser litt usikker ut, men ikke lei seg. Synes også noe faretruende ligger bak, på grunn av togskinnene.
Blåbæret Skrevet 27. november 2008 #24 Skrevet 27. november 2008 Jeg synes det ser ut som hun utfordrer ham til noe. Hun har et eller annet lekent i blikket. Han ser litt usikker ut, men ikke lei seg. Synes også noe faretruende ligger bak, på grunn av togskinnene. Denne er jeg veldiig enig i
Gjest amu Skrevet 27. november 2008 #25 Skrevet 27. november 2008 Jeg tolker bildet som et veiskille, hvor framtida er i fokus. Veien mot voksenlivet ligger fremfor dem, men siden det er umulig å se hvor denne fører er det trygt å sette seg ned å holde litt på tryggheten ved å være barn. Trygghet/utrygghet i en overgangsfase i livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå