Gå til innhold

Så utrolig kjedelig Anne Grosvold er!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Kari_*

Jeg sier meg i grunnen enig med trådstarteren jeg! Anne Grosvold var flink den gang da i Bokbadet, men jeg synes virkelig ikke at hun er det nå. Programlederrollen i "Grosvold" kler henne ikke, programmet og gjestene ei heller. Jeg ser halvveis på programmet, men blir jeg bedt om å vurdere det får det terningkast 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Sigfred

Ja, Grosvold ohar gått ut på dato. NRK får se etter mer friske og litt varmere talenter nå. Grosvold kan fremstå som kjølig program med blått i bakgrunnsfarger. Vi er klar for mer peiskos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-fan

Må være en eller annen bitter tidligere bekjent av Anne som ikke helt har lykkes i livet selv, og som går hen og blir forsmådd og må innom her jevnlig og hetse litt. Du sure mannegjest: mye bra på kino for tida, du får skru av tv'n for en gangs skyld på fredagskveldene og få deg et liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid likt Anne Grosvold, men liker IKKE dette konseptet. Jeg mener at hun har for mange gjester i studio, og gir seg ikke tid til å komme under huden på noen av dem. Hun avbryter folk som faktisk har noe på hjertet, og hun kontrollerer gjestenes ytringer på en dominerende måte. Jeg blir irritert på dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...