Gå til innhold

Så utrolig kjedelig Anne Grosvold er!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det mulig å invitere så tamme gjester?! En håndballtrener som snakekr som en kaffekjerring-husmor, samegjester som trauer i vei om reinsdyrviddene og en mannlig Anne Grosvold som i beste mannsprakt stiller 17.mai-spørsmål a'la - "Hva følte du da".

Patetisk.

Gi oss noe annet fredag kveld enn kjedelige intetsigende gjester som er sosialcases som møter en edgy, sur, gammel og maskulin Anne Grosvold. Blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig jeg. Anne Grosvold kan bare reise hjem til gubben sin (hvis hun har noen....).

Ikke noe å gjøre på nrk en fredagskveld. Hvis dette hadde vært en reklamekanal, hvor inntektene beror på seertallet og ikke den påtvungne lisensen fra meg og deg, ja da hadde hun vært tatt av for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at i NRK kan alt pjutre og gå år etter år selv om det er dårlig. Alle er fornøyde og får lønna si uansett. Det er jo lovfestet at vi må betale for det uansett om vi liker det eller ikke. Til og med om du ikke ser NRK i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er stiv og mandig i ansiktet og har grov stemme...kjedelig underholdning.

Hun må da være skaplesbisk.

Jeg sier meg enig.

Jeg syntes hun var flink for mange år siden i "Bokbadet". Nå er hun bare streng, sur, mandig og østrogenet har vel forsvunnet da. Hun er gått ut på dato. Det er ikke noe gøy eller behagelig å høre på en som sliter med å liksom intellektualisere gjestene og programmet....snakker du med Gunnar på Tveita om reinsdyrstek kan du ikke stille spørsmål på samme måte som til forfatterne i "Bokbadet".

NRK bør ikke la henne komme tilbake, hun er gått ut på dato.

Få inn andre: Marit Åslein, et ukjent talent, whatever, bare de ikke heter Tante P., Tommy S. eller Anne G..kriteriet er faktisk at de må være morsomme, behagelige og intelligente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vaniljebrus
Er det mulig å invitere så tamme gjester?! En håndballtrener som snakekr som en kaffekjerring-husmor, samegjester som trauer i vei om reinsdyrviddene og en mannlig Anne Grosvold som i beste mannsprakt stiller 17.mai-spørsmål a'la - "Hva følte du da".

Patetisk.

Gi oss noe annet fredag kveld enn kjedelige intetsigende gjester som er sosialcases som møter en edgy, sur, gammel og maskulin Anne Grosvold. Blæh.

Er så enig så enig!

Synes hun virker så uengasjert og dønn alvorlig hele tiden! Til og med når hun liksom skal prøve å få frem noe humoristisk, det være seg spørsmål til den stakkars gjesten eller bare generelt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Roar_*
Hvorfor i all verden forventes det at hun skal være så veldig kvinnelig? :klø:

Enig med deg i at hun ikke absolutt må være så feminin. Det er vel ikke noe krav i seg selv.

Men det at hun er lite feminin/kvinnelig gjør programmene bare enda mer kjedelige, synes jeg da. Sikkert ikke alle som er enig i det. Sikkert litt forskjell mellom menn og kvinner her også, og hva de synes er underholdende og ikke.

En monoton dyp stemme er liksom ikke så festlig hos en dame.

Som eksempel er Eli Kari Gjengedal litt mer sprudlende foran værkartet enn Kristen Gislefoss ..........herregud det er en dårlig sammenlikning da, men kanskje du forstår noe av tankegangen min.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sofie_*
Enig med deg i at hun ikke absolutt må være så feminin. Det er vel ikke noe krav i seg selv.

Men det at hun er lite feminin/kvinnelig gjør programmene bare enda mer kjedelige, synes jeg da. Sikkert ikke alle som er enig i det. Sikkert litt forskjell mellom menn og kvinner her også, og hva de synes er underholdende og ikke.

Som eksempel er Eli Kari Gjengedal litt mer sprudlende foran værkartet enn Kristen Gislefoss ..........herregud det er en dårlig sammenlikning da, men kanskje du forstår noe av tankegangen min.....

Eli Kari Gjengedal er noe av det mest anstrengende jeg ser på TV, hun er rett og slett grusom. Takke meg til kjedelige og monotone Kristen Gislefoss .. Det enkle er veldig ofte det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Roar_*
Eli Kari Gjengedal er noe av det mest anstrengende jeg ser på TV, hun er rett og slett grusom. Takke meg til kjedelige og monotone Kristen Gislefoss .. Det enkle er veldig ofte det beste.

Som skrevet var det et litt dårlig eksempel. Men vi snakker underholdning nå og ikke værmelding. Fredagsunderholdning til og med. Tror nok at et evt. underholdningsprogeram med Gislefoss eller Theisen (eller Trægde, for de som husker tilbake til 70- og 80-tallet) ville vært nokså stusselig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting skal Grosvold ha, det er en kjærkommen kontrast til Skal vi danse-hysteriet. Det er tidvis pinlige greier. Ikke dansen i seg selv, men alt det andre de bruker til å fylle sendetiden med (som de åpenbart har slitt med - jeg sier bare omstokkede ord, wtf). De mangler bare en kaklende værdame fra vestlandet så er ostefaktoren komplett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden forventes det at hun skal være så veldig kvinnelig? :klø:

Du kan ikke gjøre en god jobb om du ser mandig ut, skjønner du vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Grosvold er meget dyktig jeg, og tanken om hvorvidt hun er 'mandig' eller ikke har faktisk aldri streifet meg engang. For meg er det ikke det som er avgjørende i forhold til om et menneske er en god programleder eller ikke.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, stemmen er veldig mørk, mandig og monoton. Hun er så dominerende og mandig. Gjestene er kjedelige og Grosvold er kjedelig. Jeg liker ikke programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer hennes stil ikke for den enkelte, bør man greit kunne skifte kanal.

Ehh...det er lov å drøfte emner man ikke liker. Selv om man ikke liker det betyr ikke det at det ikke er lov å si hvorfor. Det kalles diskusjon. Har du hørt om det? Tror faktisk de aller fleste har fått med seg at de kan skifte kanal om de vil. Daahhh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk blir aldri fornøyde uansett hva man slenger etter dem. Enten klager de på femikladden Skavlan eller så skal de hakke litt på testosteron-Grosvold. Jeg synes Anne Grosvold er dyktig, men gjestene er tamme. På akkurat samme måte som hos Skavlan er det gjestene som gjør programmet. Skavlan hadde mye mer interesante gjester men var en dårligere programleder enn Grosvold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...synes Grosvold er svært monoton og kjedelig. Som et testosteron-sugerør i mer sarte og feminine kvinners sjelsliv suger Grosvold ut det hun kan av den andres private emosjoner. Som om hun voldtar sine intervjuobjekter psykisk. Det er ille. NRK burde ikke ha slike rå sluggere i et program som snakker nært med mennesker. Hun er like spennende som en vaskeklut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...