Nala Skrevet 16. juni 2003 #1 Del Skrevet 16. juni 2003 Hvordan er det med dere KGere, får dere nok søvn? Jeg får i alle fall IKKE nok søvn. Men det er min egen feil. Klaaaarer bare ikke å knø meg i seng om kvelden. Blir sittende på nett, foran tv'en, med nesa i en god bok, skravlende med mannen min (som heller ikke knør seg i seng) eller noe annet "spennende". Er alltid noe som gjør at jeg drøyer veldig med å legge meg. Føler på en måte at jeg går glipp av noe (hva??) når jeg sover. Men dette er ris til egen bak, for når morgenen kommer er jeg dødstrøtt! Og ikke vil jeg sove på ettermiddagstid heller, for da går jeg som nevnt glipp av noe (igjen - hva???). Jeg sover som regel mellom seks og sju timer om natta. Men jeg vet at jeg trenger åtte timer for å være på topp. Må nok ta meg i nakken og hoppe til køys tidligere om kvelden, men det er jo så vanskelig! Hvordan er det med dere og sovinga deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 16. juni 2003 #2 Del Skrevet 16. juni 2003 Elendig! Når jeg har tidligvakt får jeg aldri lagt meg kvelden før. Da blir det cirka 3-4 timers søvn. Alt for lite selvfølgelig, og går rundt som en zombie. (Men det er jo så mye gøy å gjøre akkurat om kvelden/natta... Lese, skravle, lage mat, høre musikk, osv osv. Viljestyrke, hm?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. juni 2003 #3 Del Skrevet 16. juni 2003 En periode sov jeg dårlig. Nå går det greit - 8 til 9 timer. Vil anbefale en ettermiddagslur - da får man energien til å ta hele kvelden i bruk. Ingen vits i å hangle seg gjennom kvelden halvt bevisstløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 16. juni 2003 #4 Del Skrevet 16. juni 2003 Sover nok litt for lite ja - blir ofte 6-7 timer. Burde nok hatt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 16. juni 2003 #5 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg VIL så gjerne sove mer, men fikser det ikke. Hvis jeg legger meg ved midnatt, våkner jeg igjen lys våken mellom 0500 og 0530, og blir liggende og vente på at min kjære skal våkne. Jeg sover ikke middagshvil, og er aktiv hele dagen. I helgene blir det litt mer søvn, men ikke ekstremt. Men siden jeg føler meg våken og opplagt, må jeg anta at jeg får nok søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. juni 2003 #6 Del Skrevet 16. juni 2003 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 16. juni 2003 #7 Del Skrevet 16. juni 2003 Nei! Legger meg alt for seint, og ungene våkner alt for tidlig. Dårlig kombinasjon ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. juni 2003 #8 Del Skrevet 16. juni 2003 Sover så godt så. Oftest i seng senest klokka 23 - oppe igjen ca klokka 06. Det fungerer helt perfekt for meg! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. juni 2003 #9 Del Skrevet 16. juni 2003 *sukk* nei.. Jeg er ALLTID trett.. Legger meg tidligst 24.00.. vekkerklokka ringer 0600.. Har også litt problemer med å sovne (seff)... blir ca 4-6timer søvn om natta.. kunne godt tenkt meg sånn.. 12-13timer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 16. juni 2003 #10 Del Skrevet 16. juni 2003 Sover ikke nok jeg heller.. blir ca 5-6 timer søvn på meg om natta. Så stresser jeg hele dagen, og da blir jeg så sliten at jeg sovner på ettermiddagen! Da er jeg opplagt når kvelden kommer, og jeg egentlig skulle ha sovet.. blir en ond sirkel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. juni 2003 #11 Del Skrevet 16. juni 2003 Burde egentlig sove 1-2 timer mer per natt enn jeg gjør. Det som skjer er at jeg "tar det igjen" i helgene. I natt har jeg IKKE fått nok søvn, og jeg har hangla hele dagen på jobb føles det som. Ettermiddagslurer tar jeg ikke. Da sovner jeg så alt for godt at det gjerne blir et par timer, og da er jeg ikke god resten av kvelden og får ikke sove når jeg burde. I kveld SKAL jeg tidlig til sengs. (mener jeg har sagt det før.. ) Hvis jeg bare legger meg, så merker jeg at jeg er trøtt og sovner ganske fort. Problemet er at jeg skal bare ditt og skal bare datt, og når jeg har gjort det, da er klokka alt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 16. juni 2003 #12 Del Skrevet 16. juni 2003 Ja...jeg får nok søvn,legger meg senest 23.30 og er oppe hver morgen klokken 05.30. Har funnet døgnrytmen min. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 16. juni 2003 #13 Del Skrevet 16. juni 2003 Burde kanskje sovet omtrent en time lenger enn det jeg gjør....jeg sover altfor lite i ukene og tar det igjen i fullt monn i helga! Kjedelig å sove vekk fridagene også da...må ta meg sammen til høsten. (gidder ikke å begynne å legge meg tidligere nå, når det er så deilig å sitte oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #14 Del Skrevet 16. juni 2003 Niks Sover 6-7 timer max hver natt, enda jeg trenger minst 9. Skulle ønske jeg ikke trengte så mange. Avogtil sover jeg middagshvil på ettermiddagene, men da hender det at jeg ikke kommer meg opp på 3 timer, og da er den dagen ødelagt. Vet da f*** hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 16. juni 2003 #15 Del Skrevet 16. juni 2003 Nei. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 16. juni 2003 #16 Del Skrevet 16. juni 2003 *sukk* nei.. Jeg er ALLTID trett.. Legger meg tidligst 24.00.. vekkerklokka ringer 0600.. Har også litt problemer med å sovne (seff)... blir ca 4-6timer søvn om natta.. kunne godt tenkt meg sånn.. 12-13timer Til slutt må man helle på koffein for å komme seg gjennom uka, man får hjertebank etc... Så er man helt skutt hele søndagen.. Det hadde vært deilig å slippe å måtte sove. Døgnet har rett og slett for få timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 17. juni 2003 Til slutt må man helle på koffein for å komme seg gjennom uka, man får hjertebank etc... Så er man helt skutt hele søndagen.. Det hadde vært deilig å slippe å måtte sove. Døgnet har rett og slett for få timer... Også jeg har tydd til kaffe innimellom, enda jeg ikke kan fordra smaken. Det ender alltid med kvalme. Ja ja, det er et valg mellom to onder da, enten å være trøtt som en dupp eller å være kvalm. Enig med deg: Døgnet HAR for få timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #18 Del Skrevet 18. juni 2003 Dessverre...dessverre :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 18. juni 2003 #19 Del Skrevet 18. juni 2003 Jadda. Jeg legger meg når jeg er trøtt, og står opp når jeg er utsovet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 18. juni 2003 #20 Del Skrevet 18. juni 2003 Neeeiii, får ikke nok søvn. Legger meg for seint om kvelden og ungene våkner for tidlig om morran....(må jo opp da til skoleungen skal avgårde.... )... ....det er så vanskelig å legge seg om kvelden for da er jeg ikke trøtt! Jeg er trøtt kl 16-17 om ettermiddagen, og om morran selvfølgelig, er helt i svime da.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå