Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Del Skrevet 14. november 2008 Skal på julebord med jobben. Stor bedrift i helsevesenet. Da det blir lagt opp rett etter arbeidstid, skal bekledningen være uformelt pent..? Hæ.. Trenger litt hjelp her altså. Jeg er 27 år og glad i klær og sminke. Liker å pynte meg og følger med på moten.. Men trenger virkelig tips her. Gjerne med bilder, linker... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Del Skrevet 16. november 2008 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 16. november 2008 #3 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg tolker denne dresskoden som ganske vid, og mener du har utrolig mange valgmuligheter. Uformelt pent blir på en måte å si at antrekket skal være penere enn dongeribukser, men ikke så fint som ballkjole. Jeg ville ikke lagt full party-makeup og lesset på med altfor masse bling når dresskoden er slik, men jeg ville nok valgt et skjørt, en kul topp og fine sko. Vet ikke om du ble mye klokere av dette, men som sagt; mulighetene dine er mange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #4 Del Skrevet 16. november 2008 Takk, takk for svar Denne kjolen ligner den jeg har kjøpt. Den som står som nr en her, den svarte. Den er tenkt å brukes på julaften. Kan jeg evt bruke denne med noe tilbehør som gjør at jeg ikke blir for pyntet?? Hvilke sko? Må ha en jakkegreie over tenker jeg...eller noe annet, sjal? Noe som dekker skuldrene. Kjolen jeg har kjøpt er nesten helt lik, bare den har en stor svart sløyfe på siden rett under brystet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dizzydaisy Skrevet 16. november 2008 #5 Del Skrevet 16. november 2008 Takk, takk for svar Denne kjolen ligner den jeg har kjøpt. Den som står som nr en her, den svarte. Den er tenkt å brukes på julaften. Kan jeg evt bruke denne med noe tilbehør som gjør at jeg ikke blir for pyntet?? Hvilke sko? Må ha en jakkegreie over tenker jeg...eller noe annet, sjal? Noe som dekker skuldrene. Kjolen jeg har kjøpt er nesten helt lik, bare den har en stor svart sløyfe på siden rett under brystet.. Hva med en knæsj farge på tightsen til, svarte pumps eller støvletter og en blazer med oppbrettede armer? Som her Sjal over synest jeg vertfall går over til å bli FOR pent dersom det skal være uformelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå