Renesmee Skrevet 9. september 2010 #141 Skrevet 9. september 2010 Kanskje den så stor ut siden fyren var så liten Haha
Gjest johan Skrevet 15. september 2010 #142 Skrevet 15. september 2010 Jeg har ikke veldig store hender, helt normale egentlig. MEN, tommelen min er liten. Den er fucked up, og gutta kødder mye med meg om at jeg har så liten tommel. Uansett, det jeg skulle si er at jeg over over gjennomsnittet både i lengde og omkrets tross for mine små hender
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2010 #143 Skrevet 15. september 2010 Jeg har ikke veldig store hender, helt normale egentlig. MEN, tommelen min er liten. Den er fucked up, og gutta kødder mye med meg om at jeg har så liten tommel. Uansett, det jeg skulle si er at jeg over over gjennomsnittet både i lengde og omkrets tross for mine små hender Slenger meg på denne! Jeg er ganske høy(1.85) og slank, mens hendene mine er forholdsvis gjennomsnittlige så er penisen en del over det.
Gjest Juni Skrevet 15. september 2010 #144 Skrevet 15. september 2010 Menn er menn værst. Det snakkes hele tiden om at det er vi damer som er opptatt av størrelsen. Jeg sier bare ha ha ha....
Gjest random Skrevet 26. september 2010 #145 Skrevet 26. september 2010 Hei, jeg er 17 år og er 193 høy og veier 75 kg, å har penislengde på 22 cm, tror teorinen du snakker om stemmer..
K.A. Skrevet 26. september 2010 #146 Skrevet 26. september 2010 Hei, jeg er 17 år og er 193 høy og veier 75 kg, å har penislengde på 22 cm, tror teorinen du snakker om stemmer.. Basert på et utvalg av 1 (én)...
K.A. Skrevet 26. september 2010 #147 Skrevet 26. september 2010 Den eneste man kan gjøre for å vite penisstørrelsen på en mann er å dra av ham trusa... Andre kroppsdeler gir ingen pekepinn, og som oftest juger han når han åpner kjeften på dette punktet... Det er jo ganske tåpelig å lyve om, da. Om han får napp, må man jo nesten gå ut fra at jenta får nærgående kjennskap til den faktiske størrelsen.
Stefan Skrevet 27. september 2010 #148 Skrevet 27. september 2010 Det er jo ganske tåpelig å lyve om, da. Om han får napp, må man jo nesten gå ut fra at jenta får nærgående kjennskap til den faktiske størrelsen. Helt enig. Det som oftest redder ham er at andre menn mest sannsynlig også har løyet før ham. Ellers gidder jeg aldri oppgi størrelse selv. Ufattelig usjarmerende med kvinnfolk som maser om størrelse.
Gjest guest101 Skrevet 30. september 2010 #149 Skrevet 30. september 2010 Har målt min penis, slik som det er forklart at det skal gjøres. Den var da 20 cm, og 14 i omrekts. Er dette FOR stort??!!!!!!!!!
Gjest midtpåtreet Skrevet 30. september 2010 #150 Skrevet 30. september 2010 om du har 20cm lengde, må du finne ei med stor dåse. det finnes altid noen for enhver heldigvis er jeg midt på treet 15 cm, og kan være for stor for de minste dåsene, og litt for liten for de store dåsene. personlig foretrekker jeg de mellomstore/gjennomsnittlige dåsene, siden de føles mest naturlig i form og utseende
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #151 Skrevet 30. september 2010 Min erfaring er at jo kraftigere fyren er naturlig over skuldrene, jo større utstyrt. Om det er noe i det generelt vet jeg ikke, så lenge fyren vet å bruke det han har fått tildelt skal jeg nå ikke klage uansett. :rødme:
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #152 Skrevet 1. oktober 2010 Slank = større penis Penis er ca samme lengden uansett, men fettlaget i området rundt penis varierer. Om den reelle lengden på penis er 15 centimeter og fettlaget er 3 centimeter sitter du bare igjen med en typisk tjukkaskuk på 12 centimeter. Om fettlaget er 1 centimeter sitter du igjen med 14 centi kukk.
Gjest gjesp Skrevet 3. oktober 2010 #153 Skrevet 3. oktober 2010 *Anbefaling.....IKKE let etter kjereste paa KG , DET er bortkastet tid*
Gjest Pelle Skrevet 24. november 2010 #154 Skrevet 24. november 2010 Hei, jeg er en mann på 184cm sko nr 46 store hender, pikken er 21cm omkrets 15cm. Men kan bekrefte av høyde og skostørrelse har ingen relevans. Som homo har jeg møtt en del menn. De fleste som har hatt større pikk enn meg var lave menn!Den største hadde 24,5cm og tykk han er 168cm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå