Octavia Skrevet 16. juni 2003 #1 Del Skrevet 16. juni 2003 Jenta mi er syk. Hadde prikker noen dager (først i ansiktet, så på leggene) før hun fikk feber (38.5). Feberen varte kun 1 dag. Prikkene har hun fremdeles (4. dag). Er 21 mnd og vaksinert mot røde hunder (MMR-vaksinen). Har søkt på nettet og finner ikke noe annet det kan være. Andre som har fått røde hunder til tross for at de er vaksinert? Andre råtips til hva det kan være som feiler henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #2 Del Skrevet 16. juni 2003 Hva med den 4. barnesyken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 16. juni 2003 #3 Del Skrevet 16. juni 2003 Vannkopper? Noen får det veldig lett når de er små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 16. juni 2003 Vannkopper? Da ville hun ha fått vann i prikkene sine for en stund siden. Ikke spor av det her, selv om vannkopper går i området. Hva med den 4. barnesyken? Ville hatt høy feber først. Forøvrig har hun hatt det tidligere. Men takk for svar allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juni 2003 Takket jeg for tidlig? Barnet er fremdeles sykt! Ingen som har lignende erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. juni 2003 #6 Del Skrevet 16. juni 2003 Det finnes en 5. barnesykdom også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 16. juni 2003 #7 Del Skrevet 16. juni 2003 Mitt tips er brennkopper. Det går i barnehagen vår nå om dagen. Det kan utvikle seg åpne sår på disse, eller de kan bare være litt store, væskefylte blemmer. Les mer her: http://www.lommelegen.no/kap134_21.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 16. juni 2003 Mitt tips er brennkopper. Hmm. Kanskje det. De er små og uskyldige, foreløpig. Men, jeg følger med de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #9 Del Skrevet 17. juni 2003 Bernnkopper tror jeg ikke de kan være, da får man jo få større flekker... tror 4.barnesykdom jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. juni 2003 #10 Del Skrevet 17. juni 2003 Brennkopper er det nok ikke, da ville prikkene hatt gule, flate skorper. Følg med dem du, og blir ikke barnet bedre ville jeg tatt en tur til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 17. juni 2003 Barnet er bedre, har ikke hatt feber igjen, og prikkene begynner å blekne. Holder oss inne i dag. Holder henne hjemme fra barnehagen i morgen også, men kan nok ta en liten kjøretur bare for å "få luft". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå