vilja Skrevet 14. november 2008 #1 Del Skrevet 14. november 2008 Hei! Jeg skal kjøpe sykkel.:) Jeg har sett på halvarssen og jofama. Hvilke klær har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest *M43* Skrevet 14. november 2008 #2 Del Skrevet 14. november 2008 Det som er viktig med MC-kær og utstyr er først og fremst sikkerhet og hvilke kjøreforhold det er. Jakke/bukse bør tåle regn når det er påkrevd, lufting om sommeren og god innerjakke på vår/høst. Farger som syns er også viktig. Min jakke har bl.a ryggskinne, albue og skulderbeskyttelse. I buksa er det kne- og hoftebeskyttere. Det er gode luftemuligheter (glidelås) i jakke og bukse. Det er innerbukse og jakke som kan event. tas ut. Jeg syns dette er viktig for meg ihvertfall. Er ikke så opptatt av merke, men at det er funksjonelt og bra beskyttelse. Hjelm bør være typegodkjent, bra farger for synlighet, god lufting og støyeffektiv, støvler bør være robuste, tåle regn og ha forsterkninger fremme og på innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg vil at det skal være topp sikkerhet i det jeg har, men hva heter klærne dine? Jeg er ikke kjent i hva som er kjempebra og mindre bra klær. Tenkte at det er lett å søke på hva klærne heter, og eventuelt kjøpe de samme klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #4 Del Skrevet 14. november 2008 Hei igjen, jeg kjøpte mitt utstyr i Sverige (Karlstad). Noe som heter handelsboden..........klikk deg inn på www.handelsboden.com der har de stort utvalg for alle typer MC-førere. Lykke til.. *M43* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 14. november 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 14. november 2008 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå