Gå til innhold

Trenger BH hjelp!

Gjest Gjest_sara_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sara_*

hei:)

Jeg er på desperat jakt etter en bh i 70E! Hvis noen har noen tips til hvor jeg kan finne FINE bhér i min størrelse blir jeg kjempe glad! Bor i Trondheim så det må enten være i Trondheimsområdet eller en nettbutikk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.figleaves.com er en kjempe bra side! Har utrolig bra utvalg der!:) I tillegg har du www.figleavesclearance.co.uk hvor det alltid er masse tilbud:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Da må du gå i en "ordentlig" undertøyforretning.

Fra min tid i Trondheim mener jeg at det ligger en liten, tradisjonell og veldig god en, på Nordre et sted. Den finnes forhåpentligvis ennå.

Da får du prøvd og tilpasset BH-en ordentlig.

Senere kan du bestille samme merker fra Bravissimo eller Figleaves.

Edit: skrivefeil

Endret av antigartner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler mine bh-er fra Brastop

Veldig fornøyd med sending og service. Passer ikke bh-en, returnerer jeg og får en annen eller pengene tilbake på kontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg anbefaler deg å ta feks toget til Stjørdal. Der ligger nemmlig en knall undertøysbutikk - Britt's undertøyssalong. Brukte å reise dit selv når jeg bodde i Trondheim. Det er svært flinke ekspiditører som har mye kunnskap og er dyktige til å finne den bhen som passer til deg. Tror ikke du blir misfornøyd om du tar turen, jeg angrer ikke på at jeg gjorde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sara_*

Tusen takk for tips alle sammen:) skal sjekke ut sidene å se hva jeg finner:) har vært i undertøysbutikk å fått tilpasset riktig størrelse tidligere... brukte 75 C da, men hun dama i butikken mente jeg burde bruke 70E om ikke 65F. Kunne jo kjøpt flere BHer derifra, men jeg syntes de var ganske dyre og kjedelige:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det like greit å handle på nett. Der kan man jo få en ordentlig BH på tilbud til 150 kroner! Det er jo ingenting! Hvertfall ikke for oss som ikke kan handle på H&M.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
Det var en ting til jeg lurte på:P hva er det som tilsvarer 70 i engelske størrelser da? 30?

Se denne lenken for omregning mellom BH-størrelser:

http://www.85b.org/bra_conv.php

Du velger størrelsen din i EU/JAP-ruten, så kommer størrelsene i de andre landene opp automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...