Gjest rayna Skrevet 13. november 2008 #1 Del Skrevet 13. november 2008 Les denne artikkelen, hvis du vil vite hvordan spåkoner lærer seg å bløffe om sine overnaturlige evner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 13. november 2008 #2 Del Skrevet 13. november 2008 Ikke slik jeg ville ordlagt meg kanskje, les heller artikkelen så får du vite hvordan mange såkalte spåkoner lærer seg å bløffe om sine evner. Det finnes de som faktisk har evnen. Har erfart det personlig, og jeg er veldig skeptisk. Holdt meg så nøytral som overhode mulig, sa ingenting, bare ba han om å fortelle meg det han kunne se. Har selv en evne til å kunne få opp bilder og følelser om andre mennsker, ergo så vet jeg at det er mulig. Men ja, det finnes utrolig mange som bare vil tjene penger på dette og som bløffer om alt. Man skal være skeptisk til slikt og ikke tro på alt som blir fortalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #3 Del Skrevet 13. november 2008 ALLE. Om de ikke bløffer andre med viten og vilje, gjør de det likevel i vanvare. De lurer seg selv ved å tro at det er noe hevet over naturlovene ved egen person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann42 Skrevet 13. november 2008 #4 Del Skrevet 13. november 2008 Ikke slik jeg ville ordlagt meg kanskje, les heller artikkelen så får du vite hvordan mange såkalte spåkoner lærer seg å bløffe om sine evner. Det finnes de som faktisk har evnen. Har erfart det personlig, og jeg er veldig skeptisk. Holdt meg så nøytral som overhode mulig, sa ingenting, bare ba han om å fortelle meg det han kunne se. Har selv en evne til å kunne få opp bilder og følelser om andre mennsker, ergo så vet jeg at det er mulig. Men ja, det finnes utrolig mange som bare vil tjene penger på dette og som bløffer om alt. Man skal være skeptisk til slikt og ikke tro på alt som blir fortalt. Marlo, tror du at det er mulig å sitte ovenfor et menneske uten å kommunisere? Du kan ikke la være. Alt to mennesker som sitter i samme rom sammen, foretar seg, har et kommunikativt aspekt. Hvis denne spådamen din begynte å komme med uttalelser som begynte med å være ganske vage og generelle, og så ble mer og mer spesifikke, så har du vært utsatt for en sk "cold reading". Som i det alt vesentlige går ut på å sammenfatte det man vet, fremme noen generelle og vage gjetninger om det man ikke vet, og tette hullene gjennom kvalifiserte gjetninger basert på subjektets responser. De trenger ikke være verbale. Dine ubevisste responser, en utvidelse av pupillene, en rødming, at du trekker pusten i overraskelse, eller skifter stilling i stolen, ser mer interessert ut, mindre interessert, alt teller med. Og hvis du sjekker tilbake, om du f.eks tar sesjonen opp på bånd, vil du se denne progresjonen, og du vil også se at det kommer veldig mange gjetninger som er feil. En spåkone er en polygraf på to bein. Det er sikkert mange av dem som ikke vet det selv. De har lurt seg seg til å tro at de har en evne. Så er det de kyniske som utnytter det at de har lett for å forstå folk, til å lure penger av dem. jeg er ikke riktig sikker på hva jeg liker minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 13. november 2008 #5 Del Skrevet 13. november 2008 Ja jeg er mer skeptisk når jeg sitter ansikt til ansikt med en klarsynt, og jeg vet at man kan lese mye ut av lite. Men jeg har også vært gjennom dette over mail og telefon med en klarsynt jeg kjenner til i England (kjenner til, ikke kjenner - hun visste ingenting om meg), og hun traff på alt uten at jeg hadde sagt noe om meg - ikke generelle ting - det blir for dumt i mine øyne, men helt presise ting i livet mitt og om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann42 Skrevet 13. november 2008 #6 Del Skrevet 13. november 2008 Ja jeg er mer skeptisk når jeg sitter ansikt til ansikt med en klarsynt, og jeg vet at man kan lese mye ut av lite. Men jeg har også vært gjennom dette over mail og telefon med en klarsynt jeg kjenner til i England (kjenner til, ikke kjenner - hun visste ingenting om meg), og hun traff på alt uten at jeg hadde sagt noe om meg - ikke generelle ting - det blir for dumt i mine øyne, men helt presise ting i livet mitt og om meg. Jada, de treffer, ETTER HVERT. Men det starter litt generelt, du vet, når de tuner seg inn på auraen din. Når visjonene begynner å klarne, og alt det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 13. november 2008 #7 Del Skrevet 13. november 2008 Ikke alltid nei. Hun jeg fikk til å lese meg over mail, traff alt på en gang (fikk svar etter ca 2 timer) Jeg fortalte ingenting om meg selv på forhånd, hun visste kun mitt fornavn, og alt jeg ba om var om hun kunne gjøre en reading. Hun trengte ingen mer informasjon, da vi allerede hadde en "link" ved at jeg tok kontakt gjennom mail. I ettertid vet hun mye om meg da, men det er fordi vi har pratet mye sammen og truffet hverandre noen ganger. Men den aller første gangen visste hun altså ingenting. Noen har denne evnen, om man vil tro på det eller ikke er opp til hver enkelt. skjønner skepsisen, da jeg også er meget skeptisk på dette området til tross for at jeg selv ser en del ting og kan i teorien kalle meg klarsynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #8 Del Skrevet 13. november 2008 Ikke alltid nei. Hun jeg fikk til å lese meg over mail, traff alt på en gang (fikk svar etter ca 2 timer) Jeg fortalte ingenting om meg selv på forhånd, hun visste kun mitt fornavn, og alt jeg ba om var om hun kunne gjøre en reading. Hun trengte ingen mer informasjon, da vi allerede hadde en "link" ved at jeg tok kontakt gjennom mail. I ettertid vet hun mye om meg da, men det er fordi vi har pratet mye sammen og truffet hverandre noen ganger. Men den aller første gangen visste hun altså ingenting. Noen har denne evnen, om man vil tro på det eller ikke er opp til hver enkelt. skjønner skepsisen, da jeg også er meget skeptisk på dette området til tross for at jeg selv ser en del ting og kan i teorien kalle meg klarsynt. Gi meg din e-post-adresse, ditt navn og hvor du bor, og jeg ska gjøre noe søk på nettet og finne utrolig mye ut om deg som jeg senere kan ta betalt for. Bare kom igjen. Du gjør meg rik ved å være så naiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 13. november 2008 #9 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg gav henne KUN mitt fornavn, og jeg brukte en e-post adresse som ikke kan spores til meg (trust me) Hvordan kunne hun ha klart å funnet ut noe om meg på det. MANGE i Norge heter det samme som meg til fornavn, så der blir det jo litt vanskelig haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #10 Del Skrevet 13. november 2008 Hun trengte ingen mer informasjon, da vi allerede hadde en "link" ved at jeg tok kontakt gjennom mail. Nemlig. Da trenger man ikke mer enn de to timene som det tok før du fikk svar. Jeg blir nesten redd hvor lettlurte noen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 13. november 2008 #11 Del Skrevet 13. november 2008 Herregud, jeg er jo ikke dum. Hadde klart å funnet ut mye jeg også om jeg hadde visst hele navnet på en person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #12 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg gav henne KUN mitt fornavn, og jeg brukte en e-post adresse som ikke kan spores til meg (trust me) Hvordan kunne hun ha klart å funnet ut noe om meg på det. MANGE i Norge heter det samme som meg til fornavn, så der blir det jo litt vanskelig haha Tror du bør ta deg et kurs i hva internett er for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #13 Del Skrevet 13. november 2008 Herregud, jeg er jo ikke dum. Hadde klart å funnet ut mye jeg også om jeg hadde visst hele navnet på en person. Jo, du er dum. Man trenger kun IP adressen til din maskin for å begynne å nøste igang. Hva tror du e-post gir den som vet hvordan man skal finne fram til slike ting? Makan til lettlurthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 13. november 2008 #14 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) *** Endret 20. november 2008 av Marlo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 13. november 2008 #15 Del Skrevet 13. november 2008 Jo, du er dum. Man trenger kun IP adressen til din maskin for å begynne å nøste igang. Hva tror du e-post gir den som vet hvordan man skal finne fram til slike ting? Makan til lettlurthet. Ja stort sett så trenger man bare ip-adressen, men om man prøver seg på dette her, så kommer de ikke langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #16 Del Skrevet 13. november 2008 Trenger nok ikke det. Er sammen med en som har drevet med hacking i mange år, og kan dette med å gjøre seg anonym på nettet. Så fint. Da vet du at du er lurt av denne klarsynte spåpersonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 13. november 2008 #17 Del Skrevet 13. november 2008 Men så er det vel strengt tatt ikke data og sikkerhet man diskuterer her. Du tror det du tror, la andre tro det de vil tro uten at du trenger å kalle de dumme eller naive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #18 Del Skrevet 13. november 2008 Ja stort sett så trenger man bare ip-adressen, men om man prøver seg på dette her, så kommer de ikke langt Den må du lenger på landet med. Jeg trenger bare en e-post fra deg for å finne ut nok til å spå korrekte ting om deg. Det er egentlig temmelig enkelt. Vil du kjøpe et dataprogram av meg som gjør dette enda enklere. Hvem tror du er gode kunder på slik programvare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #19 Del Skrevet 13. november 2008 Men så er det vel strengt tatt ikke data og sikkerhet man diskuterer her. Du tror det du tror, la andre tro det de vil tro uten at du trenger å kalle de dumme eller naive Vi diskuterer ikke datasikkerhet, nei. Men du har jo fortalt oss hvordan du var i kontakt med denne personen og utleverte informasjon via e-post ! Da synes jeg du skal ta og tenke over at du også forteller hvordan denne personen arbeider for å selge deg opplysninger som stemmer. Du er lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 13. november 2008 #20 Del Skrevet 13. november 2008 Jaja så er jeg vel lurt da. Jeg kan ikke svare for hvordan alt med data fungerer, jeg bare vet at han jeg bor med her KAN data og hacking uten at jeg kan utlevere sak og navn her uten hans samtykke. Jeg betalte ingenting for det hun gjorde, vi er i dag såpass venner at vi prates jevnlig, jeg fikk en god opplevelse og en venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå