Gå til innhold

Hvor går din neste reise?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Gjest_abejita_*

Kan jeg spør hva du gjør i York? Tenker å flytte dit skjønner du så skulle gjerne visst litt om byen:)

9. januar skal jeg til sør afrika, australia, usa og mellom amerika:) har aldri vært utenfor europa så det blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spør hva du gjør i York? Tenker å flytte dit skjønner du så skulle gjerne visst litt om byen:)

9. januar skal jeg til sør afrika, australia, usa og mellom amerika:) har aldri vært utenfor europa så det blir spennende!!

Jeg studerte ved universitetet der i to uker. Vakker by, trivdes kjempegodt! Hyggelig mennesker, flotte bygninger og arkitektur - veldig koselig. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_abejita_*

Var det ved universitet i York du studerte? Engelsk da eller? Jeg går egentlig på allmennlærer, men tenkte å ta engelsk fordypning i tillegg:) Så du kan anbefale byen da kanskje? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ved universitet i York du studerte? Engelsk da eller? Jeg går egentlig på allmennlærer, men tenkte å ta engelsk fordypning i tillegg:) Så du kan anbefale byen da kanskje? :goodbye:

Ja, jeg går allmennlærer jeg også, tar engelsk fordypning dette året. Som en del av studiet fikk vi lov til å studere der i to uker.

Men ja, kan anbefale byen på det sterkeste. Og likte meg veldig godt på universitetet, flinke forelesere. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig blir det enda en tur til Göteborg sammen med min kjære fra 26. - 29. desember. Vi skal i teater. :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Langweekend til Praha på lørdag :rødme:

Julestemning og shoppe julegaver tur :rødme:

Endret av *MEDUSA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser på backpackertur om 3 uker. Starter i Beijing, skal deretter videre til Hong Kong, Vietnam, Kambodsja, Thailand, Malaysia, Singapore og kanskje Filippinene og Australia! Gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...