Gå til innhold

Hvor går din neste reise?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Ja, litt inspirert av tråder a la 'sist sette film', tenkte jeg at det kunne være spennende å se hvor deres neste reise går/eventuelle framtidige reiseplaner.

For min egen del er jeg for tiden i York (England) og skal være her til 21. november. Da reiser til London og skal være der til 23. november. Etter det blir det langweekend på hotell i Göteborg, og i sommer blir det tur på to uker til Tunisia. :)

Hva med dere?

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egypt! :) Sharm El Sheikh

Den 22.desember og en uke.

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min neste reise blir til Jørpeland hvor foreldrene mine bor, der skal jeg feire jul :nisse: Neste reise etter det blir bryllupsreise som vi får i gave til bryllupet, aner ikke hvor det blir :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først blir det en tur til Memphis for å feire thankgiving. deretter går turen HJEM til Norge. 20 desember setter jeg mine føtter på norsk jord. jeg gleder meg til jul :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir en helgetur til Liverpool til våren og trolig også en langhelg til Helsinki.

Ellers blir det vel en helg eller to på Geilo til vinteren, men det teller vel gjerne ikke som reise?

Hva vi skal finne på til sommeren vet jeg ikke enda. Området rundt Nice/Cannes frister, så kanskje det blir en tur tid. Evt. Algarvekysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregård utenfor liten by i Sverige i desember.

Så Tenerife i påsken.

Aude eller Normandie i Frankrike til sommeren (må bare bli enige om hvor...).

Blir nok også en "storbyweekend" til våren- men det tar vi litt mer impulsivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De neste planlagte reisene, blir først tar vi minstejenta med oss med Color Magic til Kiel i påsken, så blir det en langweekend til Lisboa 1. mai helgen, deretter drar vi til Spania på sommerferie i Juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

EuroDisney andre helgen i desember, deretter Praha til nyttår. Sikkert noen skihelger innimellom der, før det blir Karibien i februar. Kanskje en storbyhelg samt familiebesøk til sommeren. Så sannsynligvis Namibia og Sør-Afrika i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til London Desember for å feire nyttår, også 2 juli går turen til New york, så etter en uke er det San Francisco, og etter atter en uke er det Los Angeles :)

I ca september satser jeg på å flytte til Dublin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...