Gå til innhold

Bul i buksa


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe.. enkelt og konkret svar overfor meg her ja :P

Ja, jeg liker bul i buksen ;)

Jeg liker å friste og få den "utkårede" til å bli kåt på meg, så ja, jeg liker bul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Tennende hos kjæreste/samboer

- Som singel: Tennende hos en jeg er tiltrukket av og/eller har noe på gang med

- Creepy og frastøtende hos menn jeg tilfeldigvis støter på i butikken, på jobb, på utested, på trikken, på gata osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis hadde jeg ikke likt det. Men fredags ettermiddag ble jeg stående veldig trangt på bussen, og ble klemt tett inntil de rundt meg. Han som sto bak meg så jeg ikke, men etter hvert kjente jeg veldig tydelig at han var der. Han fikk nemlig en skikkelig ereksjon mot baken min. Faktisk ble jeg ganske tent selv. Godt at sambo var hjemme da jeg kom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mange andre over meg sier er det ikke noe særlig om det er andre, men når det er kjæresten tenner det absolutt. Det finnes ikke noe bedre enn å vite at jeg tenner ham ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Eli_*
- Tennende hos kjæreste/samboer

- Som singel: Tennende hos en jeg er tiltrukket av og/eller har noe på gang med

- Creepy og frastøtende hos menn jeg tilfeldigvis støter på i butikken, på jobb, på utested, på trikken, på gata osv.

Hvorfor er det negativt og frastøtende med bul på buksa?

Ereksjon er noe helt naturlig og trenger ikke være motivert av seksuell opphisselse. Ereksjonen er dessuten autonom og ikke noe den enkelte så lett kan styre. Og alle vet da at menn har pikk.

Er det like frastøtende hvis vi tilfeldigvis kan ane pupper under blusen på oss kvinner også?

Makan til prippenhet, sier nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis hadde jeg ikke likt det. Men fredags ettermiddag ble jeg stående veldig trangt på bussen, og ble klemt tett inntil de rundt meg. Han som sto bak meg så jeg ikke, men etter hvert kjente jeg veldig tydelig at han var der. Han fikk nemlig en skikkelig ereksjon mot baken min. Faktisk ble jeg ganske tent selv. Godt at sambo var hjemme da jeg kom :)

Hahaha! Den var bra! :fnise: Fortalte du hvorfor du ble så opphisset??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Den var bra! :fnise: Fortalte du hvorfor du ble så opphisset??

Gjorde det litt seinere. på kvelden. Selvsagt med streng beskjed om at han ikke fikk gnikke seg innpå andre damerumper inn min sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt: det er synd buksa må av før man kan sex! Elsker å kjenne konturene av en hard pikk gjennom buksa... deilig å vite at han er kåt på meg, det er både frekt og "uskyldig" på samme tid. har jo fortsatt klærne på, men det gir et hint om hva som er i vente :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror alle at bul i buksa betyr at man har ereksjon? En klassisk buksebul kommer av at man har en stor "package", evt at man bruker tettsittende bukser. Den vanligste formen for buksebul er den hvor man kan se "koppen" i skrittet, som blir formet av at pikk og baller klumpes sammen i bokseren, tydelig på utsiden. Og så har man den hvor man kan se hvor han har lagt den, enten ut mot siden eller ned langs buksekanten osv. Når man snakker om buksebul er det vanligvis det man mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det er også sexy... Mattelæreren min har en sånn en :fnise:

Interessant med mattetime da eller? Får kanskje ikke med seg så mye da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg savner sånn den følelsen av å gå på byn for så å møte en flott fyr som gnikker seg godt inntil meg. Følelsen av å kjenne bulen i buksen gjorde at knærne nesten sviktet under meg. Det kriblet skikkelig mellom beina....

7 år siden jeg ble gift og 8 år siden jeg kjente den følelsen sist. Savner det skikkelig.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner sånn den følelsen av å gå på byn for så å møte en flott fyr som gnikker seg godt inntil meg. Følelsen av å kjenne bulen i buksen gjorde at knærne nesten sviktet under meg. Det kriblet skikkelig mellom beina....

7 år siden jeg ble gift og 8 år siden jeg kjente den følelsen sist. Savner det skikkelig.............

høres ikke bra ut for mannen din det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ikke bra ut for mannen din det der...

Han gnikker seg ikke inntil meg,så jeg får ikke kjenne bulen i buksen hans. Hans valg. Jeg tror nok det er ting han savner ved singeltilværelsen han og. Kanskje det å gnikke seg inntil en ny ,spennende og sexy dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...