Gå til innhold

Bul i buksa


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Voksen dame
Tenner det deg når du ser en mann med bul i buksa?

Klart det tenner og setter fantasien i sving. Kanskje er det en stor pikk og hvem sier nei takk til det? Ikke jeg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min sin, JA!

Andre menn: NEI!

Enig :)

Hvis jeg skulle legge merke til bul i buksa hos noen andre enn sambo ville jeg bare tenkt 'creep!'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg skulle legge merke til bul i buksa hos noen andre enn sambo ville jeg bare tenkt 'creep!'

Uhmm....den er jo ikke viljestyrt da. Kjedelig å bli kalt creep for noe man ikke kan styre. Dessuten kan det vel være en kul uten at det er "skjedd noe der" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til tross for at jeg er singel; det kommer helt an på hvem denne bulen sitter på!

Er den på en mann jeg har god kontakt med og synes er sexy, så tar jeg det med ett smil og tenker kanskje mmmmm... (kommer jo litt an på situasjonen).

Er den på en totalt fremmed, som jeg ikke har hatt kontakt med, så ville jeg vel ikke brydd meg så mye om den og bare oversett det. Så lenge han ikke intenst gjorde meg oppmerksom på den, da ville jeg tenkt "creep!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg er i syden er det mange av lokalbefolkningen som liker å gå i disse trange speedo'sene og ofte har de bul på den.

Og det synes jeg absolutt ikke noe om! Synes egentlig det bare er udelikat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhmm....den er jo ikke viljestyrt da. Kjedelig å bli kalt creep for noe man ikke kan styre. Dessuten kan det vel være en kul uten at det er "skjedd noe der" også.

Nei, men naa tenker jeg ut fra at jeg ikke pleier aa legge merke til slikt med mindre vedkommende med vilje 'viser det frem', og da blir det litt 'creepy'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg er i syden er det mange av lokalbefolkningen som liker å gå i disse trange speedo'sene og ofte har de bul på den.

Og det synes jeg absolutt ikke noe om! Synes egentlig det bare er udelikat..

Ja, og hos kvinnene er det to buler på overkroppen. Det synes jeg også er ganske udelikat. Kan de ikke gjøre noe med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestedama

Som nevnt over, jeg tenderer mot å tro at noen har plassert mobiltelefonen sin strategisk, for å vekke vellyst hos det motsatte kjønn. På meg virker det motsatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ekstremt mye på bul i buksa!

Selvsagt kun på menn jeg vil ha sex med da..

Har nesten litt fetisj for det, elsker å se på bulen og kjenne på den over buksen/boxeren. Nesten synd at buksa helst må av før sex :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ekstremt mye på bul i buksa!

Selvsagt kun på menn jeg vil ha sex med da..

Har nesten litt fetisj for det, elsker å se på bulen og kjenne på den over buksen/boxeren. Nesten synd at buksa helst må av før sex :ler:

Samme her. Men mannen må være tiltrekkende også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenner ekstremt mye på bul i buksa!

Selvsagt kun på menn jeg vil ha sex med da..

Har nesten litt fetisj for det, elsker å se på bulen og kjenne på den over buksen/boxeren. Nesten synd at buksa helst må av før sex :ler:

Hehe, godt å høre at vi er fler. :fnise: Var voldsomt mange "politisk korrekte" innom syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UREGISTRERT GJEST

Endelig noen som kom ut fra skapet!

Tror kanskje det var litt forvirring her, de fleste svarte nok mtp en bule som skyldtes ereksjon (harry og pervo, ok!) men hva med en bule som skyldes en hvilende mega-kuk med ditto mega-baller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som kom ut fra skapet!

Tror kanskje det var litt forvirring her, de fleste svarte nok mtp en bule som skyldtes ereksjon (harry og pervo, ok!) men hva med en bule som skyldes en hvilende mega-kuk med ditto mega-baller?

Joda, helt klart. Men det kommer fortsatt an på hvem som har den. Er mannen ok, så ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UREGISTRERT GJEST
Joda, helt klart. Men det kommer fortsatt an på hvem som har den. Er mannen ok, så ja:)

Ser den ja! Må tross alt ta hensyn til alt det andre som henger fast i kuken! Enkelte menn er ikke klar over slike ting,derfor kan man ofte være vitne til små nisser med en uforklarlig stor selvtillit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...