Gjest matmatmat Skrevet 12. november 2008 #1 Del Skrevet 12. november 2008 Hei hei, jeg bor i utlandet og har vært borte i 4 måneder. Lurte derfor på om det har kommet noe nytt (og spennende) i matbutikkene på den tiden? Alt fra brus, til frossenpizza, krydderblandinger til chips. Hva som helst!!! Gleder meg blant annet til å komme hjem til julegodterier og julebrus, for det er så typisk norsk. Hva annet har jeg å se frem til? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja25 Skrevet 12. november 2008 #2 Del Skrevet 12. november 2008 det første jeg kan komme på, er pizzasnurrer både fra grandiosa og hattings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. november 2008 #3 Del Skrevet 12. november 2008 Crispy chicken kit fra old el paso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 12. november 2008 #4 Del Skrevet 12. november 2008 Hele Icas økologiske serie er vel fra de siste fire månedene. Ikke at alt anbefales, men det er i hvert fall noe nytt. Og Bixit müslibiter kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest matmatmat Skrevet 13. november 2008 #5 Del Skrevet 13. november 2008 Spennende (pizzasnurrer med grandis? høres godt ut dagen derpå,hehe)...Noe annet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 13. november 2008 #6 Del Skrevet 13. november 2008 Ben & Jerrys iskrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest matmatmat Skrevet 13. november 2008 #7 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, ben & jerrys har vi her også -på tide den kunne nytes i norge! veldig god! hva annet da? er veldig pottis jente, noe nytt på den fronten? ellers gleder jeg meg selvsagt til flere svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. november 2008 #8 Del Skrevet 13. november 2008 Daim med bær? Pizza Originale med mozzarella Piano Yoghurt med kokos og sjokolade Flid yoghurt fra Tine med håndplukkede bær Tine iskaffe Mørk sjokolade og Tine iskaffe Cappucino Lett (altså mindre kcal) Tine Lett Creme Fraiche med smak (pesto og sjampinjong) Toro frossen cookiedough Diverse Prior kyllingvinger med ulike smaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå