Gå til innhold

Julegave til kjæresten


Stronq

Anbefalte innlegg

Hei. Sliter litt med hva jeg skal kjøpe til kjæresten min i julegave, han er 21 år, og vi er blitt enig om at det ikke skal være skikkelig dyrt, og ikke noe tull som man egentlig ikke har veldi bruk for..

Tips anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Sliter litt med hva jeg skal kjøpe til kjæresten min i julegave, han er 21 år, og vi er blitt enig om at det ikke skal være skikkelig dyrt, og ikke noe tull som man egentlig ikke har veldi bruk for..

Tips anyone?

Hvilke interesser har han? Hva med gavekort på kino og middag for eksempel? da er det noe dere kan gjøre sammen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min liker å få noe han kan "holde på med" i romjula. Så et gavekort tror jeg ikke hadde slått så veldig godt an.. men der er selvfølgelig folk forskjellige :)

Har han noen hobbyer eller spesielle interesser som du kan ta utgangspunkt i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke en julegave, som gagner forholdet deres? Som f.eks gavekort på massasje, en oppfyllelse av en fantasi, noen klipp som går på sengeaktiviteter, som han kan løse inn når som helst, og som kan gjøres i romjula;) Film og et moro-kos-sex-gavekort.. Det får nok gliset hans på plass, og morsomt for dere begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanske skulle han bli glad för ett fint modellflygplan, ett sånt som pojkar fick när jag var liten och kunde sitta och limma och fixa med. Jag fick en sådan bil ett år, det var kul.

Det är något att hålla på med och kanske ger det barndomsminnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har desverre ikke noen spesielle hobbyer.. Det som gjør det så fryktelig vanskelig.. Han liker å holde på med bilen, å gjøre den"fin", men thats it :P

Hmm, ikke så dumt med gavekort på tjenester nei :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo ha noen interesser han har en eller annen gang sagt noe om? Filmer han har lyst å se, musikk han liker, andre elektroniske dippdeutter?

Også - hva betyr 'ikke dyrt'? :) For det kan bety så mye for forskjellige mennesker.

Kanskje litt sent nå, men jeg anbefaler for neste år å leke litt detektiv rundt september eller noe sånt (dvs tidlig nok at man ikke forbinder det med jul). Man kan jo ofte spørre litt om man kan tenke seg å være (eller er) interessert i dit eller dat, sånn helt tilfeldig i en butikk ;)

Hvis du virkelig ikke kan tenke om en hobby, er nok alle slags gavekort på tjenester sikkert bra ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe noe til bilen da? :) Samboeren min er også veldig oppi dette med bil og det er stadig vekk noe han vil ha... I fjor var det ny dumpventil og i år er det turbotrykksmåler med feste til stolpen i bilen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe noe til bilen da? :) Samboeren min er også veldig oppi dette med bil og det er stadig vekk noe han vil ha... I fjor var det ny dumpventil og i år er det turbotrykksmåler med feste til stolpen i bilen.. :)

Du må være drømmedama ;)

Men bilting er vel gjerne litt dyrt?

Kanskje en tv-serie på dvd? Eller et radiostyrt fly (eller helikopter)? Eller et spill som passer for bare to, så dere har noe å holde på med i romjula (playstationspill om dere har sånt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tengt mye frem og til bake på dette selv. Jeg har kommet frem til at han får xbox eller klokke. Må klare å lirke ut av han hva han har mest lyst på uten at han blir mistenksom.

Du kan jo spørre litt diskre om han trenger noe spesielt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...