Gjest Pjusk Skrevet 15. juni 2003 #1 Del Skrevet 15. juni 2003 Hmmm, hvordan skal jeg si dette på best mulig måte?? Kanskje slik: For slik føler jeg meg (i større eller mindre grad) når jeg leser innleggene dine. (Nå skal jeg ikke skryte på meg å ha lest alle innleggene dine, men ser jeg deg i en tråd, da leser jeg det ALLTID!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 15. juni 2003 #2 Del Skrevet 15. juni 2003 Hadde innlegget ditt blitt posta på et annet forum, så hadde du fått på pukkelen av de andre brukerne for å gi næring til egoet mitt. Flott at du gidder å lese innlegga mine, setter pris på det! Mine aktivitet på KG er nokså uregelmessig, men jeg trives her. Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 15. juni 2003 #3 Del Skrevet 15. juni 2003 Enig med Pjusk. Retz skriver mye morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 15. juni 2003 #4 Del Skrevet 15. juni 2003 Heheh, ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2003 #5 Del Skrevet 15. juni 2003 Og ikke minst så jeg hver gang jeg ser avatarene til retz.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 15. juni 2003 #6 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg trodde til nå at den siklet, men den røyker jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå