lillen Skrevet 13. desember 2004 #821 Del Skrevet 13. desember 2004 Tusen takk for koselige natta-klemmer! Er du ikke helt i form? Da håper jeg at du blir vartet opp og at mannen gjør unna en del av jule-stresset for deg Takk for mamma-klær-tips!! Du kan ha rett i at venninnen din oppdager masse fine ting bare fordi hun ikke trenger de ja Akkurat som å gå i butikker når man er blakk! Men oppløftende at det kanskje er bedre utvalg da! Har dere kjøpt utstyr i helga? Er spent på å høre... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 13. desember 2004 #822 Del Skrevet 13. desember 2004 Alltid godt å få bekreftet at alt står bra til på kontroll Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 14. desember 2004 #823 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei Pia! Fikk endelig summet meg inn her igjen....en stund siden sist ja.. :oops: ..men det er travelt å være småbarnsmor, bare vent ...og dere som får 2 da! :o :D men det er også verdens fantastiske ting å oppleve..ville aldri vært foruten min lille vicky!! *stjerner i øynene*..tenk igår var hun 7 mnd! :o to tenner har hun også fått...har sendt julekort til deg med bilde av henne.... Godt å lese at alt er bra med dine nurk...håper de holder seg inne i den gode trygge magen din lenge.... Tenk så spennende når det begynner å nærme seg!!! Lykke til videre!!! tenker masse på deg! Goklemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 16. desember 2004 #824 Del Skrevet 16. desember 2004 Tusen takk for hilsne i dagboka mi wit, lillen, murmeldyret og Angel(+ knallherlig julekort angel så stor hu var blitt*smelt*) I dag og i går har formen vært på topp deilig og endelig fått gjort noe. Mandag og tirsdag var jeg veldig dårlig lurte på hvordan jeg ville holde ut til mars. Men HELDIGVIS er dagene forskjellige Nå er jeg nesten ferdig med julegavene deilig har bare noe smått igjen som jeg tar på lørdag. Vet hva jeg skal kjøpe så da er det jo ikke så vanskelig. Håper dere har en super torsdag nå må jeg snart ut i blåsten for og handle inn litt lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. desember 2004 #825 Del Skrevet 16. desember 2004 Takk for hilsen i boka mi! Flott at du har gode dager! La nå julefreden snart senke seg over huset, plasser deg i nærmeste behagelige stol og vær litt dronning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. desember 2004 #826 Del Skrevet 16. desember 2004 Heldigen som snart er ferdig med julegavene!Jeg har en liten terrorist som ikke liker å gå i butikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #827 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. desember 2004 #828 Del Skrevet 19. desember 2004 tusen takk for det fine julekortet! Du er kjempeflink! :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 19. desember 2004 #829 Del Skrevet 19. desember 2004 HEIA NORGE åHH det var en artig og spennende kamo heldigvis dro Norge det lengste strået i år JIPPI Ellers er formen heller dårlig tror jeg har fått flunså e skikkelig slakk og hoster Jaja kan nesten ikke forvente noe med dette været. Men i dag er det masse snø hadde den bare ligget, men selvfølgelig har det begynt og regne så den er nok borte lenge før julaften. Har bare neste uke igjen på jobb så er det fri helt til feb mars åhh vi gleder oss tenk vi skal snart få hilse på de to små...det blir fantastisk. Tusen takk for dere som stikker innom dagboka. Tilde: bare hyggelig å sende deg et lite kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 20. desember 2004 #830 Del Skrevet 20. desember 2004 God bedring vennen, håper det går fort over. Mannen er blitt veldig forkjøla (igjen), og jeg håper ikke han smitter meg (igjen). Hurra for 28 uker! Kun få dager igjen før juleferie og sykemelding for deg. Hadde siste jobbe dag før juleferien i dag jeg. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 21. desember 2004 #831 Del Skrevet 21. desember 2004 JULEFERIE Ja nå har jeg ferie og f.o.m torsdag er jeg 100% sykemeldt litt deilig, men rart Nå skal jeg bare slappe av surfe på nett, lese og litt cafe besøk til tvillingene kommer. Skal prøve og nyte den så godt jeg kan. GOD JUL ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. desember 2004 #832 Del Skrevet 21. desember 2004 God jul og nyt fritiden, Pia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. desember 2004 #833 Del Skrevet 22. desember 2004 God Jul til deg og mannen! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. desember 2004 #834 Del Skrevet 23. desember 2004 Så godt at du nå bare skal kose deg og fokusere på tvillingene! :-D Da vil jeg ønske deg Ei gledelig og fredelig Jul! Juleklem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #835 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og en fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. desember 2004 #836 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ønsker deg en riktig god jul!! Håper du får det riktig så koselig sammen med familie og venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. desember 2004 #837 Del Skrevet 23. desember 2004 Er fryktelig lite på nett om dagen - sikkert i likhet med mange andre... Skal ha jul i eget hus for første gang. Vi blir bare 5 voksne og 1 barn. Så det blir stille og rolig. Ønsker deg og dine - en riktig god jul. :nissekone: Neste jul blir det mer ståhei med to viltre småtasser... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. desember 2004 #838 Del Skrevet 24. desember 2004 God jul, Pia. Håper juledagene blir fine for deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. desember 2004 #839 Del Skrevet 24. desember 2004 GOD JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 26. desember 2004 #840 Del Skrevet 26. desember 2004 Så var Jula over for i år og ja ihvertfall nesten. Åhh så mye god mat vi har hatt kjenner jeg har spist både for 1,2 og 3 så da burde vel alle være fornøyde Rart og tenke på det er den siste barnløse jula tenk neste år sitter vi med armene fulle åhh det blir koselig. Alle sier vi får nyte den siste barnløse jula..jeg tenker ikke sånn gleder meg MASSE til og endelig og få litt barne latter og gråt i hus. Det siste trenger det ikke være så mye av, men ........ Masse flotte pakker fikk vi ja noe til tvillingene ble det også kjempekoz. KLemmer fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå