Zianta Skrevet 18. november 2004 #801 Del Skrevet 18. november 2004 Er det mulig? Har du virkelig ikke fått pengene dine fra trygdekontoret ennå? Tror jeg må reise til Stavanger å banke noen trygde folk for deg. Du er alt for snill og tålmodig. Hadde laget rabalder for lenge siden hadde det vært meg. Du får ha en fortsatt fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 21. november 2004 #802 Del Skrevet 21. november 2004 Kjedelig når offentlige kontorer viser seg som rothuer, og veldig slitsomt å måtte følge opp - men veldig bra at du traff på noen hjelpsomme saksbehandlere nå. Håper de holder det de lover denne gangen! Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 21. november 2004 #803 Del Skrevet 21. november 2004 Kos å snakke med deg på MSN, selv om det ikke ble så lenge denne gangen. Ta vare på deg selv i uka som kommer, og ikke vær for "snille" med dem på Trygdekontoret. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. november 2004 #804 Del Skrevet 25. november 2004 Da har vi fått levert inn alle papirene til trygdekontoret så nå håper jeg de ikke tar så alt for lang tid. Vi venter i spenning I dag har jeg vært hos legen, er allltid kjempenervøs før jeg går til legen springer på do i ett sett Men hadde heller ikke denne gangen noe og frykte Det er sååå deilig og få bekreftet at alt står bra til med mine to nurk. Vi hadde bestemt oss at vi ville ikke vite noe mer om kjønnene, men han sa heller ikke noe om det så vi slapp og ta avgjørelsen denne gangen heldigvis. Blir jo fryktelig nysjerrig når jeg ligger der. Blodtrykket var fint, +1/2 kilo, litt spor i urinen, men ikke noe farlig. BPD. 70 OG 63 MAD: 60 OG 62 LIGGER 3 OG 4 % OVER GJENNOMSNITT 28 cm på mage mål Hodelei og tverrleie. livmorhalsen lang og tett HA EN SUPER HELG DA JENTER :hjerter2: :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. november 2004 #805 Del Skrevet 26. november 2004 Alltid godt å få bekreftet at alt er bra på kontroll! Ønsker deg ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. november 2004 #806 Del Skrevet 26. november 2004 Nå har jeg kommet meg igjennom dagboka di...siden du er dagboknabo synes jeg liksom det var for ille at jeg ikke hadde besøkt deg noe særlig!! :oops: Det var rørende lesning...Blir veldig glad når jeg ser hvor godt alt har ordnet seg for dere da! Håper du får en kjempeflott helg pia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 26. november 2004 #807 Del Skrevet 26. november 2004 Løper innom for å ønske deg en god helg! Flott at alt står bra til med tuppen og lillemor (eller lillebror??) i magen. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. november 2004 #808 Del Skrevet 26. november 2004 Så flott med kontroll, når man bare får positive tall. Håper dere får en avslappende helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. november 2004 #809 Del Skrevet 26. november 2004 Så bra at alt var bra! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. november 2004 #810 Del Skrevet 28. november 2004 1 søndag i advent Nå nærmer jula seg med stormskritt det er jo en kjempekoselig tid vi går i møte storkoser meg med denne tiden jeg. Bare gleder meg til og sette igang med julebaksten selv om jeg ikke tror det blir så mange sorter i år Nå har jeg: * støvsuget * funnet frem julepynt * vasket vinduer * tørket støv Så i dag skal jeg henge opp julestjerne i vindue og finne frem adventstaken. Nisser og engler får jeg vente litt med er jo ikke des helt enda. Formen er bra, har jo ryggsmerter, men det er jo sånn jeg må leve med en stund til tenker jeg. Ha en super fin søndag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 30. november 2004 #811 Del Skrevet 30. november 2004 Trygdekontoret kan jobben sin når de vil. Pengene for medesinene var inne i dag og reisepengene skal komme i løpet av noen dager Klemmer fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 1. desember 2004 #812 Del Skrevet 1. desember 2004 Jiippii!!!!! Men det var jammen på tide, de har jo brukt nesten 1/2 år. Nå kan alle få julegaver og babyene kan få fine ting. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. desember 2004 #813 Del Skrevet 2. desember 2004 Så flott at det ordnet seg med pengene! Kjøp noe fint til dere selv nå, babyene får tidsnok det de trenger og vel så det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 3. desember 2004 #814 Del Skrevet 3. desember 2004 Fint at du får penger nå i juleshoppinga da Ønsker deg ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 7. desember 2004 #815 Del Skrevet 7. desember 2004 Litt klaging i dag....... :cry: Skulle vært på jobb i dag, men siden jeg har vært dårlig de siste dagene så har jeg holdt meg hjemme. Hadde håpet jeg skulle fått unna gjort de siste i går, men det ble bare en :veldigsur: . Holdt på og gå i bakken flere ganger jaja det er vel sånnt som hører med når jeg er gravid. Jeg som hadde planlagt og være i toppform hele svangerskapet, men sånn ble det ikke. Ellers har jeg fått frem litt julepynt og tørket litt støv i dag godt hva som er gjort. I morgen skal jeg prøve meg på litt julebakst med to av nevøene mine på 3 og 5 blir kos det. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. desember 2004 #816 Del Skrevet 7. desember 2004 Tusen takk for koselig hilsen i boka mi, Pia! Kjempehyggelig at du stikker innom. Jeg følger med i din bok også... Hvilke plager er det du sliter med for tiden? Jeg ønsker deg uansett god bedring... Det virker fornuftig å bli hjemme...det er vel ingen som regner med at du skal være like pigg hele tiden?! :trøste: Jeg har forstått det slik at når man er et stykke på vei med tvillinger, så er man superkvinne uansett hva man gjør! Har du noen magebilder å legge ut...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 8. desember 2004 #817 Del Skrevet 8. desember 2004 Bra du tar vare på deg selv og tvillingene når du ikke føler deg i form. Får håpe det er forbigående! Jeg spør igjen, er det ikke vanlig at tvilling gravide blir sykemeldt når de er så langt på vei som deg? :klø: Håper du hadde det kos med baking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 10. desember 2004 #818 Del Skrevet 10. desember 2004 Tusen takk for hilsner i dagboka mi :kysse: ja burde kansje tatt et magebilde snart har faktisk ikke tatt det enda så det er kasnje på tide Ang sykemelinger joda tvillingforeningen anbefaler fra uke 20-22, men legen sier det er ikke skadelig og jobbe så lenge livmorhalsen er som den skal og du føler deg noelunde i form. Jeg har vært på kontroll i dag Alt så toppers ut det er så deilig med sånnen tilbakemelinger. URIN: NEG VEKT: OPP 1,5 TILSAMMEN 7,5 FS: 31 BT. 110/90 BPD: 78 OG 70 MAD: 71,5 OG 68,5 LEIE. H OG T LIVMORHALS 39MM Legen sa jeg kunne ikke fått bedre resultater så vi er veldig lettet og fornøyde i morgen skal jeg kansje kjøpe litt utstyr vi får se. Nå er det jo håndball på tv og jeg storkoser meg det er høydepunkt i denne førjulstiden HEIA NORGE. NATTA ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. desember 2004 #819 Del Skrevet 12. desember 2004 Så flott med den kontrollen da!! Kos deg med juleforberedelser sammen med dine 2 nevøer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. desember 2004 #820 Del Skrevet 13. desember 2004 Følger med deg Pia :-) Slapp litt av nå og nyt perioden som gravid.. Du trenger nok kreftene med 2 små om noen mnd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå