pia1006 Skrevet 28. oktober 2004 #781 Del Skrevet 28. oktober 2004 I morgen er det ordinær UL, kjenner jeg er temmelig spendt. Er veldig utolig for at alt ikke er som det skal være?? Er det liv i begge?? Er de små eller store?? Fare for fortidlig fødsel?? Uff ja litt beskymret i dag, håper det er ingenting og frykte. KLemmer fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 28. oktober 2004 #782 Del Skrevet 28. oktober 2004 Lykke til i morgen, Pia.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 29. oktober 2004 #783 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ordinær Ul overstått I dag var det endelig tid for ordinær UL, selv om jeg hadde masse nerver gledet jeg meg jo til og hilse på knøttene igjen. Alt stod bra til kunne ikke fått bedre resultater sa legen phu kan puste lettet ut deilig. Det var en smertfull gyn jeg måtte gjennom, men også der var alt som det skulle heldigvis. + 2 kilo bt: 120/75 BPD: 52,5/49 MAD: 48/48 FEMUR: 32,5/33 Siden jeg har fått bekkenløsning fikke jeg beskjed om og ta korte skritt . Får følge rådene og håper jeg ikke blir verre selv om han trodde noe annet. Ny kontroll om 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 30. oktober 2004 #784 Del Skrevet 30. oktober 2004 Gratulerer med vel overstått UL, og kos deg med voksende mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 2. november 2004 #785 Del Skrevet 2. november 2004 Gratulerer med vel overstått UL. Fint at alt var bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. november 2004 #786 Del Skrevet 4. november 2004 Så godt at alt var bra på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 4. november 2004 #787 Del Skrevet 4. november 2004 Hvordan går det med deg, vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 7. november 2004 #788 Del Skrevet 7. november 2004 21+6 Ja nå synes jeg tiden går skremmende fort og fortere gjør det helt sikker nå som julen nærmer seg. I dag har jeg laget litt julekort tenkte jeg skulle prøve meg på hjemmelagde i år og kansje lage litt ekstra så jeg har til neste år også. Har det sikkert travlet nok da Formen går det opp og ned med, men skal ikke klage. Har slappet av en del og kost meg deilig. Nå gjør vi i stand bilen for i morgen skal vi få vår nye stasjonsvogn skal bli deilig med ny bil. PÅ torsdag er det legen igjen håper alt står bra med jentene mine hvis det ikke har kommet frem en tut da Klemmer fra Pia :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. november 2004 #789 Del Skrevet 7. november 2004 To prinsesser? Det blir litt kulr, da! Tyllskjørt og prinsessefilmer så langt du kan se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. november 2004 #790 Del Skrevet 9. november 2004 To små ?! Stilig!!! Og gratla med ny bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 9. november 2004 #791 Del Skrevet 9. november 2004 Gratla med vel overstått UL og ikke minst ny bil!!! Så det ser ut som det blir 2 jenter?? så koselig da!! Kos deg videre frem mot julen, og med den voksende magen...du har ikke noe magebilde å vise frem da??? Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. november 2004 #792 Del Skrevet 10. november 2004 Vi vil se magebilde! *nikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 11. november 2004 #793 Del Skrevet 11. november 2004 I dag har jeg vært på svangerskapskontroll og det er deilig og få en bekreftelse at alt står bra til. Ja legen sa det kunne ikke sett bedre ut og det er så deilig og høre Ble sykemeldt 1/2 så jeg skal jobbe 2 og 3 dager i uka. Jeg har nå gått opp 5 kg til sammen i svangerskapet. BT: 120/62 BPD: 58 og 56 MAD: 53 0G 53 Klemmer fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. november 2004 #794 Del Skrevet 11. november 2004 Så flott at alt står bra til med dere! Bra at du er halvt sykemeldt også nå! Ønsker deg ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. november 2004 #795 Del Skrevet 11. november 2004 Lenge siden jeg har vært her hos deg. :oops: Ser ut som det kommer to prinsesser... Gleder meg til fortsettelsen på eventyret... Ta vare på deg selv. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. november 2004 #796 Del Skrevet 12. november 2004 Så flott med vellykket kontroll! Intet er bedre enn det. Bra at du også fikk litt sykemelding, plei nå deg selv og de 2 små nurkene dine. :hjerte: Tusen takk for gratulasjon i boka mi forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 13. november 2004 #797 Del Skrevet 13. november 2004 Fint å høre at alt står bra til på kontroll! God helg, pia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 16. november 2004 #798 Del Skrevet 16. november 2004 så bra at alt går fint pia :-) Kos deg hjemme nå og bare slapp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 16. november 2004 #799 Del Skrevet 16. november 2004 Nå tenkte jeg meg ut på en liten spasertur ja skal prøve og være litt flinkere og gå turer. kansje det hjelper for en vond rygg Sola skinner så det er ikke verste dagen og starte på Sov helt til halv tolv i dag herlig åhh ja deilig og slippe og stå tidlig opp på morgenenen for de kommer jo om ikke alt for mange mnd da er det slutt på sovinga Ha en fin tirsdag da jenter :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 18. november 2004 #800 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har lenge planlagt og ringe trygdekontoret for og høre hvor det blir av pengene våre. Ja nå er det over 5 mnd siden jeg sendte inn penger for våre tre forsøk. Synes det tok litt vel lang tid. Jeg ringte :evil: var redd jeg skulle høre alt for sint ut, men tror jeg hadde en venlig stemme Først traff jeg på en mann han skulle høre hvem som hadde saken og de skulle ringe i løpet av 2 timer. Etter 15 min ringer en hyggelig dame Kunne jo ikke være sint da....... jeg sa vi hadde levert inn i juni og lurte på hvor langt saken var kommet. Nei de kunne ikke finne noe på meg i juni :veldigsur: Hm merkelig for mannen min var nede og leverte det så det kan ikke ha kommet vekk i posten. Heldigvis har jeg tatt vare på alle kvitteringer så nå er planen at hun skal lete og se om papirene har kommet på et annet kontor. Hvis ikke skal jeg ta kontakt med hun på mandag smale sammen alle kvitteringer og levere inn en ny søknad og pengene skulle være i boks før jul Det er så hyggelig og treffe sånne hjelpsomme personer på trygdekontoret :rosasmil: Nå har jeg nettopp vært en tur i byen i et fælt vær ser jammen ut som vinteren har kommet her også Fikk handla litt mammaklær, gull papir til julekort og litt tilbudsvarer på mat. I morgen skal jeg til JM mannen skal også være med. Vet ikke om vi kommer til å gå mer til hun synes jeg går nok til lege som det er Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå