Gå til innhold

Har du bøker i stua?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har massevis av bøker i stova. Og når eg får rydda plass, så får eg nok henta meg eit lass bøker eg har ståande heime hjå opphavet, òg. (Og plassert litt rundt.)

Kokebøker har eg på kjøkkenet - bortsett frå ei: Nanny Oggs Cookbook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det bøker i stuen ja. Men må nok innrømme at ikke alle er blitt lest ennå, har likevel en tendens til å glemme det, løper jo til biblioteket for å låne bøker når jeg har lyst til å lese noe "nytt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bøker i stua ja,men du kan ikke se dem. :wink: Har en god venn som er en krativ snekker og han har laget et hyllesystem m/ lettvegg,eller hva jeg skal kalle det,med utskjæringer. Dette dekker en hel vegg i stua.Bak der er bøkene mine.

Det er jeg som er lesehesten i familien , men sambo er den med de kreative løsningene for å skjule alle bøkene. Der er nemlig alt fra kiosk litteratur til pedagogikk... Ikke det at jeg skjemmes over noen av bøkene mine... Men av og til er det greit med noe lett lest! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Har mine lettleste kioskbøker som jeg slett ikke skammer meg over stående slik at absolutt alle kan se dem om de vil. so what? Noen ganger vil jeg ha noe lettlest. Gjelder spesielt på buss, flyplass etc. Ypperlig som buss-bok til/fra jobb også (leste nylig alle sammen på nytt på den måten) for de går i min lille håndveske sammen med det andre som skal være der (uten buss-bok sovner jeg alltid på bussen...)

Finner langt mer "høyverdig" litteratur i samme bokhylle. Jeg liker begge deler, hver til sitt bruk :) Ja, noe faglitteratur også, men det leser jeg ikke fra perm til perm, det er "oppslagsverk" (gamle skolebøker stort sett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd å si det til min kjære,men han har en del kompiser som bare rakker ned på oss vanlig dødelige som leser bøker kjøpt på Narvesen.... :ler:

Holdt på å le meg ihjel da vi var innom en av dem og han febrilsk prøvde å gjemme Se & Hør!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hehehe.

Vel, se&hør (eller her&nå) eller for den del andre ukeblader har vi ikke, men MASSE tegneserier (ei diger kasse ved siden av bokhylla, pluss at det flyter alle steder sambo oppholder seg)

Hvordan oppbevarer dere alle de tengeseriene dere eller deres bedre halvdel hamstrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...