Gå til innhold

Har mistet troen.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Håper dere kan gi meg troen tilbake på at det finnes noen der ute.

Jeg nærmer meg de førti., er ikke spesielt pen, og har ikke noen flott figur.Men "alle" sier jeg er morsom, sjarmerende grei osv.

Hvorfor finner jeg da ingen som vil ha meg og som jeg vil ha?

Har et samboerforhold bak meg. (Lenge siden)

Og har etter det vært dødelig forelsket to ganger. Ingen av disse gangene

har det vært gjengjeldt. Selv om begge disse mennene kunne jeg ha tenkt meg å leve sammen med.

Er det helt håpløst hvis man ikke har den flotte figuren og det søte fjeset?

Trenger oppmuntrende ord, så jeg ikke stenger meg helt inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saida

-Det er ikke håpløst! Det finnes såklart en der ute som vil sette pris på deg og dine egenskaper - men jeg vet at de kjekke,ordentlige gutta, er vanskelig å finne!

Har prøvd en stund selv- men de man treffer er som regel borte etter en stund når de har fått "sitt" og de gidder ikke engang forsøke å bli kjent med deg på en skikkelig måte.

Har satt meg ned mer enn en gang for å tenke igjennom dette- og det har slått meg at de mennene jeg blir gode venner med, er som regel de som jeg IKKE gir uttrykk for at jeg er "på jakt etter en mann"........klossete skrevet, men du skjønner sikkert hva jeg mener.

Det som er viktig er at man ikke gir "alt" med en gang, heller..holde litt tilbake. (har ingenting med å være prippen å gjøre!)-Min erfaring er omtrent som dette:

Har stått som et spørsmåls-tegn etter å ha servert den flotte maten, hatt den gode sexen, vært kjærlig og god, og fått masse komplimenter,men så hører man plutselig ikke ett ord lenger.....?....

Da tror jeg at man rett og slett gir for mye med en gang- noe som er veldig fristende,men ingen god strategi.

Jeg har sluttet å si rett ut at jeg er "singel og på jakt etter en mann"- da tar de fleste menn beina på nakken - men jeg omskriver det litt og mumler om at "joda, jeg har en slags kjæreste, men ikke fast".-DA blir de plutselig interesserte!! Forstå det den som kan.........

Det jeg ville fram til med dette innlegget er at du er ikke alene om å ha de tankene- men slutt å tenke på deg selv som "mindre pen"- tror du virkelig normale menn vil ha en fotomodell? Tvertimot, vil jeg nesten si.

Håper du treffer en som setter skikkelig pris på dine indre kvaliteter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kjærlighet og forelskelse er litt som en boomerang jeg.

Synes å legge merke til at folk som er litt forelsket fra før tiltrekker seg andre mennesker lettere.

Og man behøver ikke være forelsket i et annet menneske. Kanskje man bare er glad fordi man har sett en nydelig blomst, eller fordi det er deilig å gå barbent i gresset?

Det er akkurat som om denne gleden/forelskelsen har sin egen energi som tiltrekker seg andre.

Har du ikke perfekt kropp og et vakkert ansikt sier du? Neivel nei. Da ser du vel ut som resten av oss da! :wink::ler:

Fra spøk til alvor:

Tror det bare er de mest overfladiske mennene som MÅ ha en dame med modell-utseende. Og akkurat de mennene kan få lov til å være overfladiske alene, spør du meg. De hyggelige mennene med humor, intelligenst og integritet de leter etter damer som deg.

Det er bare å fortsette å forelske seg i alle små detaljer i hverdagen, så møter du sikkert en! Det skjedde nemlig for meg.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for oppmuntrende svar. Det hjelper.

Jeg har nok fått en knekk på selvbildet siden jeg har forelsket meg i de feile mennene. Man blir jo mer kresen iht. til sine egne følelser etterhvert som man blir eldre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Prøv å finne nye arenaer å møte folk på, bli aktiv i et idrettslag el.

Du hører jo ut som en person mange kunne like, så ikke gjem deg vekk! Kanskje noe leter etter deg også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg nok mange feil og mangler, men jeg har ufattelig mye kjærlighet å gi

i et forhold. Kjærlighet som jeg brenner etter å gi til "den rette", som jeg nesten har mistet troen på at finnes. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke prøve lykken på Internett (feks Spraydate) Jeg traff min samboer på denne måten, og jeg har aldri vært så lykkelig noen gang :hjerter:

Selvsagt kan man være uheldig også her, men jeg tror det er viktig at man beholder en vennskapelig tone hvor man prøver å finne ut litt om hverandre i starten og se hvor det leder hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...