Kvepp Skrevet 10. november 2008 #1 Del Skrevet 10. november 2008 Menn er såå vanskelig å skjønne seg på!! Jeg har en venn av meg som jeg har sex med men ikke noe mer enn det.. Han er bare verdens snilleste og mest sjarmerende mann! Jeg liker han egentlig mer enn bare som en venn men dette har jeg ikke fortalt han. Saken er det at han han sier at er ikke klar for forhold,men likevel så sier han at han ikke vil dele meg. Så ser han at jeg snakker med andre menn på byn foreksempel så blir han sjalu og sur på meg.. Men visst ikke han vil satse på noe seriøst med meg, så bør vel jeg kunne prøve å bli kjent med andre menn! Er det ikke veldig egoistisk av han å tenke sånn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #2 Del Skrevet 10. november 2008 Tja, det er vel egentlig mer naivt av deg å la deg selv være med på en type opplegg når du egentlig vil noe mer. Det er bare du som styrer hvordan du lar deg behandle, og du lar deg jo behandle på denne måten. Om han da er egoistisk eller ikke har da lite å si, for det er jo du som lar ham ha deg på gress. Over til saken; han har deg på gress og du godtar det. Om han var skikkelig interessert i deg hadde han ikke hatt problemer med å innlede et skikkelig forhold. Han ønsker bare ikke at du skal finne deg noen andre for da får ikke han godene av deg, det har ikke noe med hans følelser å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #3 Del Skrevet 10. november 2008 Damer, derimot, er ganske enkle å forstå seg på. Ha sex med dem, vær snill og sjarmerende. Si at du ikke er klar for et forhold, men bli sjalu hvis hun prater med andre. Vips; så har du fått både i pose og sekk! Du har en hengiven dame som har sex med deg når det passer for deg, resten av tiden kan du bruke på å lete etter en bedre dame. Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestehov Skrevet 10. november 2008 #4 Del Skrevet 10. november 2008 Menn er såå vanskelig å skjønne seg på!! Jeg har en venn av meg som jeg har sex med men ikke noe mer enn det.. Han er bare verdens snilleste og mest sjarmerende mann! Jeg liker han egentlig mer enn bare som en venn men dette har jeg ikke fortalt han. Saken er det at han han sier at er ikke klar for forhold,men likevel så sier han at han ikke vil dele meg. Så ser han at jeg snakker med andre menn på byn foreksempel så blir han sjalu og sur på meg.. Men visst ikke han vil satse på noe seriøst med meg, så bør vel jeg kunne prøve å bli kjent med andre menn! Er det ikke veldig egoistisk av han å tenke sånn?? For det første; det er vel ikke så mange menn som skjønner seg på kvinner heller? Og det er ikke alltid kvinner skjønner seg på hverandre, og ikke alltid menn skjønner seg på hverandre; rett og slett fordi vi alle er forskjellige. Man kan se på det som egoistisk, men man kan også se på det som en usikker mann som mest sannsynlig er interessert i deg (det virker ihvertfall slik siden han blir sjalu), men kanskje han har opplevd et dårlig forhold og er redd for å gå for raskt inn i et nytt? Kanskje han bare ønsker å ta det litt med ro? Men, det beste av deg ville vært å spørre han om hvorfor det er sånn. Vi andre kan bare spekulere oss frem til det vi tror, det er han som sitter på det ekte svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #5 Del Skrevet 10. november 2008 Damer, derimot, er ganske enkle å forstå seg på. Ha sex med dem, vær snill og sjarmerende. Si at du ikke er klar for et forhold, men bli sjalu hvis hun prater med andre. Vips; så har du fått både i pose og sekk! Du har en hengiven dame som har sex med deg når det passer for deg, resten av tiden kan du bruke på å lete etter en bedre dame. Genialt! Blink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvepp Skrevet 11. november 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 11. november 2008 Damer, derimot, er ganske enkle å forstå seg på. Ha sex med dem, vær snill og sjarmerende. Si at du ikke er klar for et forhold, men bli sjalu hvis hun prater med andre. Vips; så har du fått både i pose og sekk! Du har en hengiven dame som har sex med deg når det passer for deg, resten av tiden kan du bruke på å lete etter en bedre dame. Genialt! høres ut som du tror jeg blir lurt av han..Å det stemmer hvertfall ikke i dette tilfelle.. Han spiller med åpne kort om han ikke ute etter forhold. At det aldri blir noe mer enn sex mellom meg og han er egentlig greit nok.. For vil heller kunne ha han til sengs enn å kun være venn med han uten å gjøre noe.. Men syns det blir feil av han å omtrent nekte meg å finne en som vil noe mer enn uforplinktende sex.. Vil ikke kalle meg naiv.. Hadde jeg vært naiv så hadde jeg trodd at fordi vi har sex så liker han meg mer enn som en venn.. Det tror jeg som sagt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #7 Del Skrevet 11. november 2008 høres ut som du tror jeg blir lurt av han..Å det stemmer hvertfall ikke i dette tilfelle.. Han spiller med åpne kort om han ikke ute etter forhold. At det aldri blir noe mer enn sex mellom meg og han er egentlig greit nok.. For vil heller kunne ha han til sengs enn å kun være venn med han uten å gjøre noe.. Men syns det blir feil av han å omtrent nekte meg å finne en som vil noe mer enn uforplinktende sex.. Vil ikke kalle meg naiv.. Hadde jeg vært naiv så hadde jeg trodd at fordi vi har sex så liker han meg mer enn som en venn.. Det tror jeg som sagt ikke Hvorfor bryr du deg om hva han sier da, hvis det ikke betyr noe for deg? Det kan godt hende at du lurer deg selv med at det er greit nok at han ikke vil ha et forhold til deg, men du er ganske lett å gjennomskue. Jeg tror du har sex med ham fordi du håper at det skal bli noe mer mellom dere. Jeg tror du flørter med andre i håp om at han skal se hvor attraktiv og uimotståelig du er. Jeg tror du tolker hans sjalusi som et tegn på at han egentlig liker deg, men ikke vil innrømme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 11. november 2008 #8 Del Skrevet 11. november 2008 Det der er da egentlig ikke et enormt mysterium? Jeg har hatt det litt slik selv i noen tilfeller - har ikke lyst til å innlede et seriøst forhold med en elsker, men likevel ikke så ekstremt lyst til at han skal drive på med andre. Noen er litt mer sjalu, eiesyke eller territoriale enn andre, eller kanskje det sårer egoet hans litt at det ikke skal være nok for deg med han. Av og til ønsker man total hengivelse innerst inne, selv om man ikke vil være sammen med personen. Eventuelt så er det for noen veldig turn off å se for seg partneren har sex med andre. Selv i et åpent forhold holder man ofte kjeft om eventuelle andre man puler, ikke alle digger at sexpartneren er interessert i andre selv om de ikke elsker ham/henne. Eller så liker han vel bare å ha sex med deg, og vil ikke miste en pulevenn? Men man kan jo ikke alltid få i både pose og sekk, så han har ikke rett til å nekte deg å date andre. Og jeg ser heller ingen grunn til at du skal følge hans regel? Tror kanskje det beste er å bare bryte med ham helt, er ikke sunt å ha pulevenner man vil noe mer med. Stor sannsynlighet for at det ender med at han bryter sin egen regel og finner seg ei annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå