Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Del Skrevet 10. november 2008 Slik tenker jeg. Når man møter single jenter på over 35 år, da skurrer det litt for min del. Syns det er rart å være singel når man er såpass gammel, og ikke ha barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. november 2008 #2 Del Skrevet 10. november 2008 Slik tenker jeg. Når man møter single jenter på over 35 år, da skurrer det litt for min del. Syns det er rart å være singel når man er såpass gammel, og ikke ha barn Det er vel ikke noe rarere det enn andre ting? Jeg har heldigvis noen år igjen, men om jeg fortsatt er singel når jeg er over 30 håper jeg ikke folk ser rart på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi Skrevet 10. november 2008 #3 Del Skrevet 10. november 2008 Hva i all verden er galt med det? Hva med single menn, er det også rart? Ville det vært bedre om hun hadde barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 10. november 2008 #4 Del Skrevet 10. november 2008 Slik tenker jeg. Når man møter single jenter på over 35 år, da skurrer det litt for min del. Syns det er rart å være singel når man er såpass gammel, og ikke ha barn Hva vil du karakterisere meg som da? Jeg er enke (liker ikke det ordet), er over 35 år, har voksne barn som ikke bor hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 10. november 2008 #5 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis du synes det er rart, så kanskje du ikke passer sammen med disse jentene? Single jenter over 30 er vel ikke direkte uvanlig. Samlivsbrudd skjer jo til stadighet, og det resulterer som regel i at noen blir single. Og barnløshet kan være både frivillig og ufrivillig. Noen single er rare, og noen er ikke. Akkurat slik er det med folk som er i forhold også. Mer enn en gang har jeg forundret meg over hvor merkelige enkelte mennesker som faktisk lever i forhold er, og at noen i det hele tatt kan tenke seg å leve med akkurat den personen. Heldigvis er ikke alle like! Og ts; hvis du er singel selv, har det slått deg at noen kanskje tenker det samme om deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november 2008 #6 Del Skrevet 10. november 2008 Er det rart fordi hun er jente?? Eksen min er også over 35år og singel og har ikke barn.. jeg synes også det er rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #7 Del Skrevet 10. november 2008 Slik tenker jeg. Når man møter single jenter på over 35 år, da skurrer det litt for min del. Syns det er rart å være singel når man er såpass gammel, og ikke ha barn Hvor bor du? ikke i en universitetsby, gjetter jeg? Her jeg bor er minst halvparten av de jeg kjenner over 35 og uten barn. Noen er til enhver tid single, selv om det ikke alltid er de samme. Det er ikke det minste rart, men en følge av høyere utdanning. Når man ikke får fast jobb før man er 40, og normen er å vente med barn til man har fått fast jobb, blir det sånn. Jeg skjønte heldigvis det da jeg var ung, og fikk barn før jeg begynte å studere. Jeg er nå over 35, single, men har jo barn og er da ifølge deg ikke like rar som de som glemte å få barn i tide. :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 10. november 2008 #8 Del Skrevet 10. november 2008 Single damer på over 30? Det har jeg aldri hørt om. Eller tenker du kanskje på gamle jomfruer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 10. november 2008 #9 Del Skrevet 10. november 2008 Slik tenker jeg. Når man møter single jenter på over 35 år, da skurrer det litt for min del. Syns det er rart å være singel når man er såpass gammel, og ikke ha barn Hadde du møtt på meg ville det sikkert ikke ha skurret så lenge. Du ville raskt innsett at flere av oss single kvinner på 35 uten barn bare må være stygge, overvektige, vide som låvedører og med minst et par diagnoser. Hallo, ikke rart vi er single og ingen vil ha oss! Klart, vi kunne ha hatt ONS med en som var så full/bevisstløs at han ikke merket hvor stygge og mislykket vi var. Og sånn går no dagan for alle oss single på 35 uten barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 10. november 2008 #10 Del Skrevet 10. november 2008 Det er ikke de stygge men de kravstore som er 35 år og single. De stygge og/eller overvektige på 35 har vel stort sett unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #11 Del Skrevet 10. november 2008 Det er ikke de stygge men de kravstore som er 35 år og single. De stygge og/eller overvektige på 35 har vel stort sett unger. Tror ikke mine egne øyne. PeeWee skriver noe pent om single damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 10. november 2008 #12 Del Skrevet 10. november 2008 Er helt enig. En mann i 30 årene som er singel kan ofte ha svært mange bra kvaliteter men han er kanskje singel fordi han ikke er så flink med sjekkespillet eller sjenert. Om man er flink til å sjekke eller ei har ikke så mye med hvordan man er som en partner og i senga. Det kreves jo at mannen er det aktive i sjekkesammenheng. Er skeptisk til single kvinner i midten av 30-årene selv og skygger fort banen. Kvinner trenger jo som sagt ikke gjøre noen innsats for å å treffe menn ( byen, internett o.l) da mennene kommer til dem. Da kan man jo begynne å lure hva som feiler disse damene. Jeg tenker som regel at de er sære på en måte, har urealistiske krav i forhold til seg selv, er dårlige i senga, kjedelige, ja rett og slett dårlige kjæresteemner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #13 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg er singel,jente og neeesten 30. Vil bare understreke at det nok er like mange sæære mennesker som lever i forhold også. Kan jo ta en titt på "samliv og relasjoner","barn og familie" eller "bryllup" så ser man jo fort det..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. november 2008 #14 Del Skrevet 10. november 2008 De særeste single menneskene jeg har møtt her inne er i hvertfall gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 10. november 2008 #15 Del Skrevet 10. november 2008 Er skeptisk til single kvinner i midten av 30-årene selv og skygger fort banen. Kvinner trenger jo som sagt ikke gjøre noen innsats for å å treffe menn ( byen, internett o.l) da mennene kommer til dem. Da kan man jo begynne å lure hva som feiler disse damene. Jeg tenker som regel at de er sære på en måte, har urealistiske krav i forhold til seg selv, er dårlige i senga, kjedelige, ja rett og slett dårlige kjæresteemner. For en resonnementsrekke...jeez.. Har det falt deg inn at mange single kvinner ikke synes de mennene som deiser over dem på et utested kanskje ikke er guds gave ti kvinnene? Det sier jo litt om deg at du mener disse kvinnene skal gripe fatt i alt de blir tilbudt. Kanskje de er kresne, ikke noe galt i det. Tenk deg også at mange av de single kvinnene i 30-årene faktisk har vært i forhold: de har vært kjæreste med en, de har vært samboer, ja til og med kanskje gift. Og tenk deg også at en del av de er "på dater'n" og har hatt sin sndel flørter og affærer (med kanskje både gifte og ugifte menn). En annen andel har i tillegg til alt dette kanskej bodd utelnalds noen år: jobbet eller studert. Og levd et spennende liv ute på vift...;-) Så kommer de tilbake til Norge og streber med karrierene sine. De vil ha gode jobber. plutselig er de 30 + og på vei til 40 (!) og tiden har gått alt for fort. De har glemt å lete etter Mannen, de har hatt det så gøy! Venninner har for lengst fått barn og er gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 10. november 2008 #16 Del Skrevet 10. november 2008 Det slår meg når jeg leser internettprofiler av kvinner i 30-årene om hva de søker hvor egoistiske og selvsentrerte de er. Tror det er derfor de er single. De har ikke evnen til å ta hensyn til andre enn seg selv og det er ikke noe som fungerer i lengden i et forhold. De legger ut i det vide og brede om hvor fint og flott livet deres er, hvor smarte, spennende og bereiste de er og at det eneste som mangler er mannen med stor M. Ikke noe å utsette på det. Problemet derimot med disse kvinnene er at de forlanger at denne mannen skal inrette seg deres liv og de er ikke interessert i å fire på noe for å få ting til å fungere. Kvinnenes forklaring på dette er en helt annen. Han var jo da selvfølgelig ikke den "rette" Når de fleste forhold er basert på kvinners premisser blir det vanskelig for mange menn å oppfylle kravene om å være den rette for noen. Hvor ofte hører man ikke om kvinners klaging over menn som ikke er oppmerksomme nok, han ser for mye fotball, han som ikke forstår meg når jeg vil han skal forstå meg, han som instinktivt kikker på andre kvinner " i smug" mens han går sammen med deg, han som ikke gjør ting i hjemmet på den måten du de vil eller han som bruker penger på "heeelt dumme ting" Tror menn generellt er mer tilpasningsdyktige og mindre kravstore når det kommer til forhold. Vi aksepterer i større grad ting vi mener er annerledes og idiotiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi Skrevet 10. november 2008 #17 Del Skrevet 10. november 2008 Det er helt naturlig at en dame som har prøvet og feilet mange ganger har spesifikke krav til sin neste mann om hun prøver å finne en på internett. Det er slitsomt å date og man vil samtidig spare seg for flere skuffelser. Jeg har et par veninner som er single og i 30 årene. Den ene har akkurat kommet ut av et forhold med en voldelig mann. Den andre valgte å gå etter utroskap. De er begge to veldig såra og skeptiske til menn de møter. Ikke så rart spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestehov Skrevet 10. november 2008 #18 Del Skrevet 10. november 2008 Hvorfor synes du det er rart? Flere og flere kvinner fokuserer på å få en god utdannelse og en god jobb noe som tar opp en god del tid, og det finnes også en god deg kresne kvinner som leter etter den rette, og det er da ingenting galt i å ville vente med å sette et barn til livs før man vet om man har funnet den man virkelig vil holde sammen med for resten av livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #19 Del Skrevet 11. november 2008 Er helt enig. En mann i 30 årene som er singel kan ofte ha svært mange bra kvaliteter men han er kanskje singel fordi han ikke er så flink med sjekkespillet eller sjenert. Om man er flink til å sjekke eller ei har ikke så mye med hvordan man er som en partner og i senga. Det kreves jo at mannen er det aktive i sjekkesammenheng. Er skeptisk til single kvinner i midten av 30-årene selv og skygger fort banen. Kvinner trenger jo som sagt ikke gjøre noen innsats for å å treffe menn ( byen, internett o.l) da mennene kommer til dem. Da kan man jo begynne å lure hva som feiler disse damene. Jeg tenker som regel at de er sære på en måte, har urealistiske krav i forhold til seg selv, er dårlige i senga, kjedelige, ja rett og slett dårlige kjæresteemner. er det rart man forblir singel hvis dette er gjengangerer.helt sprø tankegang!men da blir jo single mannfolk i "rette alder" evig single oxo hvis dem skal skygge banen sånn.eller finner dem seg en ung blomst i 20årene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 11. november 2008 #20 Del Skrevet 11. november 2008 er det rart man forblir singel hvis dette er gjengangerer.helt sprø tankegang!men da blir jo single mannfolk i "rette alder" evig single oxo hvis dem skal skygge banen sånn.eller finner dem seg en ung blomst i 20årene? Norske menn har jo utenlandske damer som en nødløsning. Jeg leste at en av åtte ektenskap med en norsk mann som den ene part(etnisk hvite norske menn) var med en utenlandsk kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå