Gå til innhold

Ferie hos far-skal mor pakke bag?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Veldig så sinna du var. Faktisk tre ganger så sint som mange andre...

Men jeg er selvsagt helt enig med deg.

Staaaaakars far som må bruke litt mer enn en tiendedel av lønna si på ungen sin..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drev å sendte med klær et år jeg før jeg fant ut at far hadde klær hjemme hos seg til ungen. Men et var det jo ingen som sa ifra om.. Men det far mangler, ja det forlanges at jeg sender med! Sokker f ex :o For det er vist umuligfor ham å kjøpe...

Ftter ikke hvorfor jeg skal bidra med å sende det han mangler når han ikke bidrar med det jeg mangler... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lei meg når jeg ser alle som ikke klarer å samarbeide til beste for barna sine jeg.. er jo dem dårlig samarbeid går ut over... :-?

Forøvrig forstår jeg jo at far kan bli bitter når han har råd ti å bo på hybel, mens mor og ny samboer bor fint og flott og har nok av penger... Men det er et ytterpunkteksempel da...

Alt for mange fedre som ikke har peil på tøy!... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette kun når ungen skal være hos pappa i ferien eller ved vanlig helgebesøk!!??

Skal pappan ha full garderobe hos seg dersom de har "vanlig" samværsordning med annenhver helg?

Er det vanlig at pappan spleiser på klær selv om han betaler bidrag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det iallefall ikke min skyld at samarbeidet ikke fungerer. Jeg har et utmerket samarbeid med stemor, men far gjør alt for å stikke kjepper i hjulene.

Jeg vet at han tjener dobbelt så mye som meg, og dessuten har svart jobbing som han dermed ikke betaler hverkan skatt eller bidrag av.

Ikke pokker om jeg fyller skapene der i gården,

jeg har mer enn nok med å få fyllt opp skapene her hjemme.

Og stemor er på min side......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...