Gå til innhold

Peppes på en fredagskveld !!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minni Duck

I denne anledningen (som vi alle har fått med oss via kg) fikk jeg tilfeldigvis jobbe den kvelden. Det var veldig morsomt, men jeg fikk desverre ikke deres bord da :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Ja' date=' da har jeg både sett og hørt nok..... :kul:[/quote']

Ja, jeg går ut ifra at du fikk med deg da vi alle var nakne, for ikke å snakke om da vi hadde matkrig.. Er du forresten han kjipe, småstygge, blekfete grisen som satt og stirret på oss ved nabobordet? I såfall har jeg sett nok også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og måltidet ble selvfølgelig avsluttet med en orgie som seg hør og bør... Her foregikk det virkelig ting å skrive hjem om, for ikke å snakke om på KG :P

Det finnes ting jeg er glad for å slippe å se :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for sist til deg også, starie! Det var kjempekoselig! Hr. Leo var imponert over at vi fikk det til! (Dr#!"¤ i hva servitøren måtte mene :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh :D

På neste treff må du kjøre så vi andre også får se bilen din!

Min teori er at du har betalt de andre godt for å si at de har sett den :blunke: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har de skrevet at de har sett den. Den har jeg ikke sett. Send meg link, dah!

Hvis servitøren drakk den anbefalte whisky'en i går har han sikkert fryktelig vondt i hodet nå :briller:. Hvis han leser dette er det til pass for ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg litt engstelig... Mulig det var noe jeg ikke forsto, starie, men hva i all verden har bilen min med dildoer å gjøre... :hoho: (Vel, når du sier det, litt kanskje...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har jo hørt om den berømte penisforlenger'n da, men siden du er jente så er jeg litt usikker på sammenhengen her.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...