Gå til innhold

Solpudder og mascara

dharma

Anbefalte innlegg

Snart står det en sydentur for døren og jeg tenkte jeg skulle fornye sminkepungen min litt. Noen som har solpudder og anbefale?

Hva med mascara? Er kontaktlinsebruker.

Tips mottas med takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jamila

Liker godt både Guerlain og Clarins sine solpudder. Clarins sitt er kanskje best om vinteren, siden det kommer i to farger i esken slik at du kan blande litt etter hvor mye farge du har i fjeset. Men nå er det jo sommer :D

Mascara kan jeg ikke hjelpe deg med. Bruker Chanel nå, og er overhodet ikke fornøyd. Før det var det en vannfast fra Lancome; den gikk ikke bort med sminkefjerner en gang. Så mascaraer sliter jeg med... men forhåpentligvis har noen andre gode tips om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Mascara: Jeg bruker Kanebo 38 grader, og er kjempefornøyd med den. Holder hele dagen uten å drysse, vaskes vekk med vann varmere enn 38 grader, holder i regnvær, overlever en tårebyge og er veldig fin på.

Solpudder: Guerlain sitt er veldig bra! Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en veldig forkjærlighet for Estee Lauders solpudder, det har to farger, så blander de etter hvor brun jeg er.

Har ennå ikke funnet "verdens beste" mascara, men som nevnt her, er kanebo sin mascara veldig god, men først nå jeg hadde brukt halve mascaraen, synes den var for "våt" i begynnelsen. Helena Rubinstein har også er god mascara men den jeg liker er ikke vannfast. Vertignous eller noe sånt.

Jamila: Det var ikke lancomes magicils du brukte? Den som skal fjernes med lunket vann på samme måte som Kanebo 38 grader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solpudderet fra Clarins og Helena Rubinstein er gode..

Mascara fra Shisheido og YSL er favoritter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp kjøpt solpudder fra Kanebo - og er veldig fornøyd. Har brukt mascsra fra Isa Dora i mange år, og trives godt med den (selv om det er billigmerke....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Cilla: jo, den tror jeg det er! Da skal jeg jammen prøve med lunkent vann--nå lærte jeg noe nytt gitt. Tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også Guerlain sitt solpudder. Har ikke prøvd så mange andre, men er i allefall meget fornøyd med Guerlain sitt!

Når det gjelder maskara har ikke jeg heller funnet den 'utimate'!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Guerlain og Versace har bra solpudder. Mascara er vel mye smak og behag, men for tiden synes jeg Biotherms Open Eyes er veldig bra, og Helena Rubinsteins klassiker Spectacular (dessverre finnes ikke denne lenger i vannfast :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...