Gjest Sisu Skrevet 11. november 2008 #21 Skrevet 11. november 2008 Jeg jobber tredelt turnus, og så lenge jeg bare jobber en og en natt går det greit! I unge år :gjeiper: kunne jeg fint gå tre fire netter på rappen uten problemer, men nå tåler ikke kroppen det lenger. Så da tar vi konsekvensen av det.
Gjest Omsorgsarbeider Skrevet 11. november 2008 #22 Skrevet 11. november 2008 Er det virkelig lov at kun EN person skal jobbe kun kvelder mens resten av de andre skifter på? Jeg syns iallefall at det er urettferdig. Hm, det hørtes rart ut ja. Er du organisert? Hør med fagforbundet uansett Kan tenke meg at det er slitsomt og bare jobbe kveld også, hele dagen "forsvinner" jo da
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #23 Skrevet 11. november 2008 Jeg jobber ren nattevakt, men er hvilende på ca 40 % stilling. Pga tildels sterk angst er dette det letteste arbeidet jeg kan tenke meg. Det er lite å gjøre på natt, jeg må forholde meg til få personer og er jeg heldig får jeg også hvilt litt. Så det går greit. Har også gått noe våkenvakter, og det går så lenge det ikke er av de tyngste gruppene vi har inne. Men jeg tror ikke jeg pensjonerer meg i denne typen jobb. Problemet er bare hva jeg skal jobbe med ellers...
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2013 #24 Skrevet 30. januar 2013 Jobber natt 5 dager i uken og ca 50 timer uke. Kjører Taxi og har gjort det nå i 2 år på kun natt. Føler meg sliten til tider og lurer på hvor lenge kroppen klarer å fortsette med det. Foreløpig går det men knekken kan komme når som helst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå