Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for musikken?


Gjest Madden

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

Hadde jo egentlig tenkt å bruke cd-spiller og anlegg..men så fikk mannen min en genial idé...og nå har han bestillt levende musikk...til 7500!!! solid sprekk i budsjettet da.. :roll:

Synes dere dette var en urimelig pris? De spiller hele kvelden (til utpå natta en gang..)

Det er en gruppe på fire, solide musikere med flere cd-utgivelser bak seg, og populære både nasjonalt og utenlands. Det var en såkalt "vennepris"..men jeg er fortsatt litt oppgitt over at det koster såpass mye! både familiene våre og brudgommen synes ideén er god...føler meg bare så gjerrig fordi jeg bremser på og snakker om budsjettsprekk.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prisen er slett ikke urimelig, må nok være kjentfolk-rabattert ja. Dersom de virkelig er kjent og populære altså.

Vi har fått tilbud om to-manns band til samme pris, altså 7500,- og dette er snakk om hobbyamatører som har slik coverlåtspillinger som bi-inntekt.

Vi vil definitivt ikke ha et to-manns band, i hvert fall ikke til den prisen; og står nå mellom dj til en mye rimeligere penge eller et storband til 9000,- (dette er også med venne-rabatt). Vanskelig å bestemme seg, det er jo uten tvil hyggeligst og mest stas med levende musikk, men som for deg blir det jo en økonomisk prioritering....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Ja, de er virkelig dyktige! intet kjempekjent band..men innenfor sin sjanger har de høstet gode kritikker for sine utgivelser og konserter!

Tror nok at jeg bare bør la meg rive med da...tross alt er det bedre enn å bli tvinget av pappa til å ansette en trist fyr med trekkspill (eller skrekkspill? :ler: ) keyboard med heismusikk e.l......jeg liker ikke sånne en-manns band!!!

jaja...gift blir vi vel uansett...så får vi heller leve litt sparsommelig en stund etterpå! :ler:

Lykke til med valget ditt, og takk for innspillet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig bra pris. Tror nok dere har fått rabatter ja. Husk at de har mange timers øving bak seg+utgifter på kjøring og dyrt utstyr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Synes ikke det var så gal pris for et 4 mannsband nei. Kjenner flere som spiller i band og det er ikke rimelig å leie dem uten rabatter nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hyret et tremanns band til 6000,-

De kommer kl.20:00 og

spiller til 02:00.

Synes vi har vært heldige :D

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 6.000 for profesjonell pianist og DJ. Han spiller piano-taffel under middagen (17.00 - 20.30) og snurrer musikk fra 22.00 og ut i de sene nattetimer. Blir mer funk and soul, rythm n' blues, litt av hvert som også faller i smak hos den eldre garde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 6000,- for han som spilte hos oss... Ikke var han noe bra til å synge og spilte bare "kline" sanger.... Den ene gangen han spilte noe det var fart i og det strømma folk til dansegulvet, var han kjapp med å legge over til "kline" sang igjen....

Kunne like gjerne hatt CD'er med musikken vi ville ha.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde enmannsorkester vi (kvartett eller storband blir litt mye med et lite selskap med 40 gjester...) og var kjempefornøyd - stemningen var høy og alle storkoste seg. Han var i 20-åra og spilte alt mulig slik at alle fikk svingt seg skikkelig. Betalte 4000 for hele kvelden, så det var vi fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...