Gå til innhold

Til alle butikkeiere..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

I går gikk jeg inn i flere butikker med ei tykk lommebok, klar til å gjøre mitt for å "holde hjulene i gang".

Imidlertid forlot jeg flere butikker umiddelbart, og gikk til konkurrenten istedet.

Grunn: Bak disken stod en idiot med topplue på - inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går gikk jeg inn i flere butikker med ei tykk lommebok, klar til å gjøre mitt for å "holde hjulene i gang".

Imidlertid forlot jeg flere butikker umiddelbart, og gikk til konkurrenten istedet.

Jasså... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns eg du ikke burde reagere på...

Hallo, ikke gå inn i en butikk hvis den ansatte har caps på seg o.l. Hue er jo veldig inn nå for tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses. Tenke seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da synes jeg du er en idiot som kan bry deg så mye om det. Vet du hvor kaldt det kan være i en butikk? Jeg har aldri jobbet med lue på i butikk, men vanter. Det er noen ganger helt for j*vlig kaldt å sitte der hele dagen.

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj da.. hadde han virkelig lue på?? :hakeslepp:

Jeg for min del handler ikke dersom ikke de ansatte er kvinner, bruker perler i ørene og har glatt hår med sideskill. No way! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsom tråd! :gjeiper:

Men hvis jeg skal se litt alvorlig på denne tråden, så vil jeg jo påpeke at dte er litt forskjell på hva slags butikk det gjelder! :)

Jeg ville ALDRI gått med lue på jobb i glassmagasin eller gullsmed, f.eks. Men hadde vel ikke hatt så stort problem med det hvis jeg jobbet i en butikk som solgte den typen luer, og den passet til antrekket og stilen butikken fører.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsom tråd! :gjeiper:

Men hvis jeg skal se litt alvorlig på denne tråden, så vil jeg jo påpeke at dte er litt forskjell på hva slags butikk det gjelder! :)

Jeg ville ALDRI gått med lue på jobb i glassmagasin eller gullsmed, f.eks. Men hadde vel ikke hatt så stort problem med det hvis jeg jobbet i en butikk som solgte den typen luer, og den passet til antrekket og stilen butikken fører.. :)

Så flotters

Og NEI til topplue! Neium :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...