Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Del Skrevet 9. november 2008 I går gikk jeg inn i flere butikker med ei tykk lommebok, klar til å gjøre mitt for å "holde hjulene i gang". Imidlertid forlot jeg flere butikker umiddelbart, og gikk til konkurrenten istedet. Grunn: Bak disken stod en idiot med topplue på - inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Del Skrevet 9. november 2008 I går gikk jeg inn i flere butikker med ei tykk lommebok, klar til å gjøre mitt for å "holde hjulene i gang". Imidlertid forlot jeg flere butikker umiddelbart, og gikk til konkurrenten istedet. Grunn: Bak disken stod en idiot med topplue på - inne! Jasså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. november 2008 #3 Del Skrevet 9. november 2008 I går gikk jeg inn i flere butikker med ei tykk lommebok, klar til å gjøre mitt for å "holde hjulene i gang". Imidlertid forlot jeg flere butikker umiddelbart, og gikk til konkurrenten istedet. Grunn: Bak disken stod en idiot med topplue på - inne! Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #4 Del Skrevet 9. november 2008 Det syns eg du ikke burde reagere på... Hallo, ikke gå inn i en butikk hvis den ansatte har caps på seg o.l. Hue er jo veldig inn nå for tia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 10. november 2008 #5 Del Skrevet 10. november 2008 Hva slags butikk gikk du inn på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 10. november 2008 #6 Del Skrevet 10. november 2008 I går gikk jeg inn i flere butikker med ei tykk lommebok, klar til å gjøre mitt for å "holde hjulene i gang". Imidlertid forlot jeg flere butikker umiddelbart, og gikk til konkurrenten istedet. Grunn: Bak disken stod en idiot med topplue på - inne! Jøsses. Tenke seg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #7 Del Skrevet 10. november 2008 Det var ikke julenissen da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 11. november 2008 #8 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) I går gikk jeg inn i flere butikker med ei tykk lommebok, klar til å gjøre mitt for å "holde hjulene i gang". Imidlertid forlot jeg flere butikker umiddelbart, og gikk til konkurrenten istedet. Grunn: Bak disken stod en idiot med topplue på - inne! Da synes jeg du er en idiot som kan bry deg så mye om det. Vet du hvor kaldt det kan være i en butikk? Jeg har aldri jobbet med lue på i butikk, men vanter. Det er noen ganger helt for j*vlig kaldt å sitte der hele dagen. Endret 11. november 2008 av Heloise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 11. november 2008 #9 Del Skrevet 11. november 2008 Oj da.. hadde han virkelig lue på?? Jeg for min del handler ikke dersom ikke de ansatte er kvinner, bruker perler i ørene og har glatt hår med sideskill. No way! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 11. november 2008 #10 Del Skrevet 11. november 2008 Hehe, morsom tråd! :gjeiper: Men hvis jeg skal se litt alvorlig på denne tråden, så vil jeg jo påpeke at dte er litt forskjell på hva slags butikk det gjelder! Jeg ville ALDRI gått med lue på jobb i glassmagasin eller gullsmed, f.eks. Men hadde vel ikke hatt så stort problem med det hvis jeg jobbet i en butikk som solgte den typen luer, og den passet til antrekket og stilen butikken fører.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #11 Del Skrevet 11. november 2008 Hehe, morsom tråd! :gjeiper: Men hvis jeg skal se litt alvorlig på denne tråden, så vil jeg jo påpeke at dte er litt forskjell på hva slags butikk det gjelder! Jeg ville ALDRI gått med lue på jobb i glassmagasin eller gullsmed, f.eks. Men hadde vel ikke hatt så stort problem med det hvis jeg jobbet i en butikk som solgte den typen luer, og den passet til antrekket og stilen butikken fører.. Så flotters Og NEI til topplue! Neium :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå