Gjest vinga Skrevet 9. november 2008 #1 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hei da er jeg på`n igjen her inne Endret 9. november 2008 av vinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vinga Skrevet 9. november 2008 #2 Del Skrevet 9. november 2008 Idag har jeg fri fra barna Det har skjedd så mye spennende, deilig å være fri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 9. november 2008 #3 Del Skrevet 9. november 2008 Hei igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vinga Skrevet 9. november 2008 #4 Del Skrevet 9. november 2008 Hei igjen Å takk for det:-) Livet som singel er herlig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nàya Skrevet 13. november 2008 #5 Del Skrevet 13. november 2008 Det er et eller annet ved skrivemåten din som sier meg at du ikke er den du utgir deg for å være. Og det er vel ikke spesielt ok å stjele nicket til andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 13. november 2008 #6 Del Skrevet 13. november 2008 DEN Vinga? Så koselig å se deg her igjen! fra Hege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nàya Skrevet 13. november 2008 #7 Del Skrevet 13. november 2008 DEN Vinga? Så koselig å se deg her igjen! fra Hege. Neppe. Hadde dette vært Vinga ville hun visst at livet videre skrives i to ord, og ikke ville hun lagt dagboken sin under L-N heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 13. november 2008 #8 Del Skrevet 13. november 2008 Da håper jeg at denne Vinga ikke har noe i mot en liten klem likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå