Knøttet Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Det er nå snart 5 måneder siden jeg fødte, og jeg har enda ikke fått tilbake mensen. Men jeg har utflod, ganske mye utflod. I tillegg kjenner jeg meg øm i magen, som om jeg har gjort situps (noe jeg ikke har gjort ). Vet ikke om disse to tingene har en sammenheng da, men nevner det i tilfelle. Hva kan denne utfloden komme av? :klø: Andre som har det likedan?
Gjest imli Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg har også mye utflod... Heller ikke fått tilbake mensen.
Trekkoppfuglen Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg hadde det slik i over 1 år før jeg fikk tilbake mensen sist gang. Aner ikke hvorfor det er slik, men det virker som det er normalt.
Umuriel Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Ifølge legen min vil det hos noen være "unntakstilstand" i underlivet så lenge man ammer. Mange leger vil derfor ikke ta celleprøver før graviditet og amming er overstått.
puls Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Det er 4 1/2 mnd sidan eg fødde, og eg har heller ikkje mens enno, men slit med mykje utflod. Slitsomt viss det skal vera slik heilt til eg sluttar å amma. Jaja, det er vel verdt det
angelou Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Så godt å høre at andre har det sånn, det har vært kjempeslitsomt! Med meg ga det seg nesten med en gang jeg fikk tilbake mensen (for en måned siden). Akkurat som om systemet har kommet i gang. Har hatt skikkelige svettetokter helt siden jeg fikk lillegutt, det ga seg også med det samme jeg fikk igjen mensen.
cilipili Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Har også hatt mye utflod, men det ga seg da jeg fikk satt inn hormonspiral. Rart egentlig. Og de svettetoktene! Gleder meg til å bli kvitt dem.. Tror spiralen forsterket dem litt
Umuriel Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Jeg slutta å amme for en uke siden og har hatt svettetokter etter dette. Regner med kroppen kvitter seg med hormoner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå