Gå til innhold

Blir ikke tent lengre...normalt?

Gjest millie22

Anbefalte innlegg

Gjest millie22

Heisann!

Jeg trodde det aldri kom til å hende meg, etter noen år med god sex, ganske så ofte også, har altså dette snudd seg til å bli regne motsetningen.

Jeg er en 22år gammel jente som absolutt ikke burde begynte å ha seksuelle problemer, men det har jeg altså. Problemet er at jeg ikke lengre føler lyst eller tenning. Jeg har ikke lyst på sex lengre, og det som tente meg tidligere tenner ikke lengre. Jeg føler det som en stor prestasjonsangst, og et ork. Jeg finner ingen glede i sex lengre, og gjør det mest for partnerens skyld. Dette kan da ikke være normalt, jeg er jo bare 22år og burde være full av lyst. Partneren min vet om dette, og vi har snakket mye om det, men hva hjelper det.. jeg får jo ikke mer tenning av den grunn.. og jeg vet ikke hva jeg lengre kan bli tent av.

Ikke har jo opplevd noe som kanskje kunne vært et hinder i seksuellivet heller. Jeg er generelt sunn og frisk, men nå har mitt "opphold i sex" vart i over ett halvt år og det begynner å bli et stort problem. Jeg vil jo så gjerne ha sex, men jeg blir liksom kvalm av tanken. Er jeg den eneste som føler det slik? Er jeg total unormal?

Hilsen deppa usexy mille22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som det ikke er selve sex'en som er problemet.

Har dere problemer i forholdet? Er det han du ikke tenner på lenger?

Jobber, eller studerer du?

Kort sagt er du ekstra sliten, eller stressa fysisk eller mentalt? Vansker i samlivet, i jobben, i studiene? Alt dette kan gjøre at du mister lysten. Har du noen dypere følelsesmessige problemer kan de gjøre akkurat det samme.

Tror ikke det er noe galt med deg, men tenk over hva som kan være årsaken.. Finner du ikke noe kan du jo fjerne presset for å ha sex. Bli enig med kjæresten om å ha en "hvit" måned - men kos masse med hverandre i denne måneden. Om det ikke er noe annet som er årsaken kan det være den lille gnisten du trenger - forbudet fjerner presset, mens forbudet gir litt spenning.

Du kan jo snakke med legen din også - kanskje du bruker noen form for prevensjon som tar fra deg lysten?

Lykke til uansett

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...