Gjest Charming Skrevet 26. januar 2009 #21 Del Skrevet 26. januar 2009 Når jeg reiser til "syden" = middelhavslandene - så er det for å få litt sol og varme på kroppen i en kald tid her hjemme. Intet annet. Skal jeg oppleve noe mer, blir det lenger vekk. Men det er som regel billige pakkereiser til syden, og det er litt "kjent". Enklere å reise til Gran Canaria enn til Gambia på safari liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #22 Del Skrevet 10. februar 2009 Fordi de er drittlei av at det skyer over idet de ankommer stranda, eller å sitte inne i forteltet på campingplassen mens det plaskregner utenfor. I Syden er det så og si solgaranti, i motsetning til Larkollen eller Ekeberg camping... Jeg gjetter på at du er ekstrovert, og får energi av aktiviteter, folk og nye steder? Husk at andre er introverte, og får energi av å være for seg selv/sammen med sine nærmeste og kjente steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ballegurk Skrevet 16. februar 2009 #23 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg gjetter på at du er ekstrovert, og får energi av aktiviteter, folk og nye steder? Husk at andre er introverte, og får energi av å være for seg selv/sammen med sine nærmeste og kjente steder. Interessant vinkling, selv om jeg tror at introvert og ekstrovert har mer med hvor stor grad av sosialt liv man vil ha på ferien sin. Foreldrene mine er helt klart introverte og foretrekker samme stranda hvert år, samt å holde seg for seg selv. Jeg har også introverte perioder, og da satser jeg gjerne på individuelle reiser med masse opplevelser og action. Det er først når jeg er stuck med for langvarig og intens sosialisering at jeg mistrives. Det er lettere å unngå når man ikke er fast på samme hotellet i 14 dager, som på en sydentur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenniball Skrevet 27. februar 2009 #24 Del Skrevet 27. februar 2009 Å ligge og sole seg ved bassengkanten eller på stranden, etterfulgt av en herlig lunsj med tzatsiki og gresk salat sammen med iskaldt lokalt Mythos-øl. Å komme hjem igjen brun og fin og med avsluttet Stieg Larsson triologi. Det er en skikkelig sommerferie! Å farte rundt i europeiske storbyer sommerstid blir en bare trøtt i beina og hodet av, å reise til eksotiske land med vaksineprogram på forhånd og magesjau underveis er heller ikke så fristende. Syden er trygt, varmt, godt. En ypperlig ferie for folk som er trygg på seg selv og som ikke må bruke ferievanene som en sosial markør for å hevde seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 27. februar 2009 #25 Del Skrevet 27. februar 2009 Billig alkohol, mye sol, svært lite bevegelse, litt fyllasex med folk fra andre land og generelt å komme med uthvilt og avslappet. Det siste jeg ønsker etter mye jobbing er å gå tur i fjellområder for å se på ruiner eller traske rundt i solen med caps og utforske en by. Jeg vil ligge i ro, helst med en rosa drink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå