Gå til innhold

Det var da "gjevt"!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue

Makan! Jeg vokset meg for mindre enn 2 uker siden, men i dag er det masse ekle hårstubber som svir, ja på min fint sagt vagina. :( Er det normalt å vokse ut så tidlig? Da må jeg jo til med stripene igjen om ei uke da, bare vokse ut de stygge dritthårene :evil:

Sukk "lide for skjønnheten" blablabla osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har kraftig hårvekst så er det ikke sikkert at voksingen varer i 4-6 uker. Det er nok dessverre noe vi "hårfagre" må leve med... Og det betyr at vi må lide kanskje dobbelt så mye for skjønnheten som mange medsøstre. :roll:

Nei, det er ikke gjevt eller rettferdig en plass. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ogabogaikkeinnlogget

Nei jeg hakke tett buskvekst når jeg først lar det gro... :roll: Vel, det er bare å leve med det, selv om jeg helst skulle hatt det evig fjernet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir bedre ved neste forsøk. Trodde ikke det gikk an å vokse feil, men kanskje det er mulig likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok an å vokse feil jo. Om man ikke river av stripsen på riktig måte, så vil hårene bli slitt av rett under hudoverflaten i stedet for at de blir revet ut med røttene. Så det så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det forresten an å fjerne bikinilinja pluss litt til for evig?

Er det dyrt?

Jeg klarer ikke vokse der, det er jo så vondt!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok ikke gjort det riktig. Voks varer vanligvis fra 4-6 uker.

Ikke på meg! :x Bikinilinja begynner å vokse ut etter maks to uker (og joda, jeg gjør det riktig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er nok at hårene på et område er i forskjellig vekstfase. Det er derfor ikke hårene du har røska ut som vokser ut etter 2 uker, men hårene som ikke var i vekstfase når du voksa. Altså begynte de å komme opp av hårsekken kanskje en uke etter at du voksa. Dårlig forklart kanskje, men jeg har lært at når man vokser et område får man med ca. halvparten av hårene fordi de har forskjellig vekstfase. Det er jo f.eks. derfor man må ha flere laserbehandlinger. Laseren tar ikke de hårene som ikke er i vekstfase akkurat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan! Jeg vokset meg for mindre enn 2 uker siden' date=' men i dag er det masse ekle hårstubber som svir, ja på min fint sagt vagina...[/quote']

pssst... vagina er det som er "inni" der, altså skjeden - du har vel ikke hår der?

Ellers så er jeg enig med flere andre, selv med voks så kommer hårene igen i løpet av et par uker hos meg også :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...