Gjest ~engel~ Skrevet 17. juni 2003 #21 Del Skrevet 17. juni 2003 Dette er utrolig nok mitt første innlegg, men jeg har fulgt med på KG en tid og lest noen innlegg i ny og ne. Har også lest dagboken din Minnie. Må si spørsmålet som ble stilt i denne tråden er nokså uskyldig. Når du deler så mye av privatlivet ditt, må du regne med å få spørsmål, uten at det nødvendigvis betyr at noen "mistenkliggjør" deg eller er så utrolig misunnelige. For å avklare det med en gang; nei, jeg er absolut ikke misunnelig, har mitt eget lille perfekte liv! Synes det er trist at man ikke kan stille (nysjerrige) spørsmål uten å få slengt tilbake at man er ute etter å ødelegge! Den forsvarende holdningen din minner mer om usikkerhet enn noe annet, alt er ikke vondt ment her inne, Minnie! Lurer på hva slags påstander som kommer om meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 17. juni 2003 #22 Del Skrevet 17. juni 2003 ~engel~ skrev: Dette er utrolig nok mitt første innlegg, men jeg har fulgt med på KG en tid og lest noen innlegg i ny og ne. Lurer på hva slags påstander som kommer om meg... Kanskje en påstand om at du tydligvis ikke har fulgt så veldig godt med....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~engel~ Skrevet 17. juni 2003 #23 Del Skrevet 17. juni 2003 Pjusk: Skjønner ikke hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juni 2003 #24 Del Skrevet 17. juni 2003 Pjusk: Skjønner ikke hva du mener Det har skjedd ganske mye her som du tydeligvis ikke har fått med deg- og på bakgrunn av det er jeg "varere" enn andre når det gjelder spm. som omhandler å "forklare" seg for andre brukere- enten der være seg hvorfor jeg ikke har sett min tilkommende ektemann siden feb. eller hvorfor jeg er hjemme nesten hver kveld. Poenget er at slike spm. ofte blir lagt ut i Forumet for enten å fremstille meg som en paranoid løgner eller for å lage bråk. Jeg har ingenting i mot å svare på ulike spm. men når det kommer fra en bestemt type bruker jeg vet liker å lage bråk så vegrer jeg meg for å svare. Hvis feks. Sandman (i dette tilfellet) hadde sendt dette spm. via Privat melding hadde han fått ett skikkelig og velskrevet svar- men når det blir lagt ut som egen tråd..... da vet jeg at det ligger mer bak. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~engel~ Skrevet 17. juni 2003 #25 Del Skrevet 17. juni 2003 Tydeligvis masse jeg ikke har fått med meg... Sorry Minnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juni 2003 #26 Del Skrevet 17. juni 2003 Tydeligvis masse jeg ikke har fått med meg... Sorry Minnie! Helt i orden! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. juni 2003 #27 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg vet hvem dere alle er ... Muhahahah ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. juni 2003 #28 Del Skrevet 17. juni 2003 Og jeg vet hvem du er Kira! Pass deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. juni 2003 #29 Del Skrevet 17. juni 2003 Nei, jeg er ingen ekte person. Er en som har funnet meg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. juni 2003 #30 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg vet hvem som har funnet deg opp også! Kanskje jeg kan påvirke denne personen, slik at du forandrer deg? Hvem vet? Pass deg i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juni 2003 #31 Del Skrevet 17. juni 2003 Kunne ikke dere to (Kira og Starie) holde dere inne på Snikk-Snakk? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvis feks. Sandman (i dette tilfellet) hadde sendt dette spm. via Privat melding hadde han fått ett skikkelig og velskrevet svar- men når det blir lagt ut som egen tråd..... da vet jeg at det ligger mer bak. Minnie Jeg formoder at du vet hvorfor jeg finner det lite trivelig å sende deg Privat Melding, Minnie... det har jeg gjort en gang, for mange måneder siden, og du "svarte med" å legge ut en løgnaktig og svært stygg melding på Personlige Meldinger, i den hensikt å sverte meg, et sjofelt angrep jeg hadde få muligheter til å forsvare meg mot. Jeg ba KG om å få legge ut innholdet i min melding til deg, for å avsløre ditt dirty triks, men ble nektet. Da sparte jeg deg, Minnie, men det har du tydeligvis ikke fått med deg... Ditt liv og levnet har for meg nå gått over i fasen knekkende likegyldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juni 2003 #33 Del Skrevet 17. juni 2003 Ditt liv og levnet har for meg nå gått over i fasen knekkende likegyldig... Så bra! Da betyr vel det at jeg slipper flere av dine forsøk på mistenkeliggjøring også. Og når det gjelder den PM jeg la ut så fikk du som fortjent og intet mindre. Du ville befeste din makt ved hjelp av trusler- men mislyktes og nå er det kanskje på tide å legge dette bak deg. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 17. juni 2003 Så bra! Da betyr vel det at jeg slipper flere av dine forsøk på mistenkeliggjøring også. Minnie Jeg stilte et relevant spørsmål om noe som man uvilkårlig stusser litt på, siden all annen informasjon fra deg er såvidt detaljert... men tar til etteretning at du ikke har noe svar.. Du kan/kunne gjerne svart meg på en Privat Melding, hvis innholdet hadde hatt en viss grad av folkeskikk inkludert, det hadde vært OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 17. juni 2003 #35 Del Skrevet 17. juni 2003 Det var en som nevnte her at det er enkelt å legge inn en tur til N.Y. osv. dersom man vil lage seg en vellykket liksom-personlighet. Alle legger ut kun det de selv vil av informasjon om seg selv. Ingen kan forlange at andre skal redegjøre for hvorfor de handler slik, hvorfor de har de erfaringene osv. Dette er ikke et kryssforhør-forum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. juni 2003 #36 Del Skrevet 17. juni 2003 Og her bør vel denne tråden avsluttes! Chiquita (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 17. juni 2003 Og når det gjelder den PM jeg la ut så fikk du som fortjent og intet mindre. Du ville befeste din makt ved hjelp av trusler- men mislyktes og nå er det kanskje på tide å legge dette bak deg. Minnie Du er ikke sann.... ny gedigen løgn... ..jeg har kopiert og lagret hva jeg skrev, vil du se den...?? :blunke: ...meldingen inneholdt absolutt ingen trusler, kun en viss retorikk med en dose humor... ...jeg har ikke fått noen unnskyldning for denne stygge handlingen, har merket meg det...men nå var det for meg forlengst et tilbakelagt stadium, men du brakte det på bane igjen, med en oppfordring om at jeg burde sendt deg en Privat Melding, jeg syns det var rimelig at jeg forklarte hvorfor jeg ikke gjorde det på bakgrunn av tidligere erfaringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #38 Del Skrevet 17. juni 2003 Og her bør vel denne tråden avsluttes! Chiquita (mod) Jeg er definitivt ferdig, Chiquita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. juni 2003 #39 Del Skrevet 17. juni 2003 Tråden stenges! Chiquita (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg