Sandman Skrevet 15. juni 2003 #1 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg siterer hva du skrev i en tråd som nå er stengt: "Og til de som lurer, nei jeg trenger ikke å gifte meg til penger, jeg har så jeg klarer meg og mer til." sitat slutt. Beklager at jeg spør, men hvorfor bruker ikke det vordende brudeparet da penger på en og annen flybillett T/R Oslo-NY eller NY-Oslo et par-tre ganger, i f eks en langweekend de siste månedene før bryllupet? Man kan få en sånn billett helt ned i en 5-6000 kroner. Har forstått at dere gifter dere 28 juni, men har også fått med meg at dere ikke har sett hverandre siden februar. Riktig? Dette er ikke et angrep, bare et spørsmål ang noe som skurrer litt i det totale bildet... ...det er selvfølgelig deres eget valg, men mange i samme situasjon, med betydelig dårligere økonomi enn deg, hadde nok prioritert økonomisk sånn at de hadde hatt muligheten til å være sammen med kjæresten litt mer de siste månedene før et bryllup. Men du har sikkert en god forklaring på slike nysgjerrige spørsmål :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. juni 2003 #2 Del Skrevet 15. juni 2003 Nei fy, dette tolkes som et angrep. Alt til Minnie skal da tolkes som et angrep! Steng tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juni 2003 #3 Del Skrevet 15. juni 2003 Dette har jeg besvart mange ganger før og det er alltid den samme typen brukere som stiller dette spm. "Det skurrer", "jeg får det ikke til å stemme", "synes dette er rart"..... mm. Jeg svarer.... så går det 10-15 min. så har den som stilte spm. søkt i Forumet og funnet svaret selv. Får ofte følelsen av å bli "sjekket", folk vil se om jeg svarer det samme hver gang. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 15. juni 2003 Motivasjonen for å få et svar som evt skulle kunne letes fram et sted på KG, er ikke tilstede. Så viktig er det dog ikke. :blunke: Heller forblir jeg uvitende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juni 2003 #5 Del Skrevet 15. juni 2003 Vent en liten stund så kommer nok en Gjest trekkende med ett sitat fra sist gang jeg besvarte dette spm. Men nå har du jo (nok en gang) klart å så tvil om meg og mitt privatliv så da er du vel fornøyd uansett. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvis noen annen enn deg svarer, så er det forsåvidt greit, hvis du blir riktig sitert. Det å "så tvil" har du jo selv ordnet ganske elegant her i tråden med å ikke svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juni 2003 #7 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg lar meg ikke presse til å svare på noe som helst, de som har fulgt med vet hvorfor min tilkommende og jeg selv ikke har sett hverandre siden han dro til USA i Februar. Og siden du er en slik innbitt fredstilhenger her på KG burde du vite bedre enn å stille slik mistenkeliggjørende spm. på PM- eller kanskje du begynner å kjede deg. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 15. juni 2003 En høyt profilert bruker som deg, som har valgt å legge ut såpass mye informasjon om sitt liv og levnet, må vel regne med å få slike spørsmål, uten at spørsmålsstilleren nødvendigvis er ei bråkebøtte? Jeg nøyer meg med å vite at du ikke ønsker å svare, det står du selvfølgelig fritt å gjøre eller la være. Presiserer ganske sterkt at det ikke er meningen å være stygg, eller plage deg på noen som helst måte. Jeg legger meg flat for din beslutning om å ikke svare, og forlater tråden, som den fredselsker jeg etterhvert har blitt.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. juni 2003 #9 Del Skrevet 15. juni 2003 En liiiten innvending ; dersom Minnie har et oppdiktet liv, kunne hun vel diktet inn noen besøk i NY også da ? Bør det i grunnen ikke være likegyldig om hvem som dikter opp og ikke dikter opp her inne ? Kunne selv egentlig ha tenkt meg å lage en person her inne ! Så se opp Sandman, kanskje du klarer å avsløre meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 15. juni 2003 #10 Del Skrevet 15. juni 2003 Hilde K S: Et fantastisk innlegg på en tåpelig tråd!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. juni 2003 #11 Del Skrevet 15. juni 2003 Takk Pjusk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 16. juni 2003 #12 Del Skrevet 16. juni 2003 Sandman........ vi VET hva som skurrer og ikke skurrer - ikke bruk energi på det lille venn. Du er god som gull Sand.... min lille due! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. juni 2003 #13 Del Skrevet 16. juni 2003 Sandman........ vi VET hva som skurrer og ikke skurrer Jada, jada, dere "VET" ...... dæven så lei jeg er av denne konstante mistenkeliggjøringen av meg og mitt. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. juni 2003 #14 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg vet hvordan det føles. Bare ikke bry deg om det du Minnie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 17. juni 2003 #15 Del Skrevet 17. juni 2003 dæven så lei jeg er av denne konstante mistenkeliggjøringen av meg og mitt. Minnie Minnie, du mistenkeliggjør deg selv - ser du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. juni 2003 #16 Del Skrevet 17. juni 2003 Æsj, er vi ikke alle litt mistenkelige her da? Er det ikke det som er meningen? Eller skal vi legge ut navn og adresse? Kan ikke de som roper høyest begynne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. juni 2003 #17 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei mystiske Embla! Jeg lurer på.....hvem du kan være? Hmmmmmmm. Du er ikke nybakt mamma, tidligere rytter, med forfatter mann vel? Eller steinrik type fra Molde, tidligere fisker? Eller faren til en nybakt mamma, tidligere rytter, med forfatter mann? Hilsen mystefystiske Mie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 17. juni 2003 #18 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg er iallefall en globetrottende same med hentesveis og cowboyhatt som bor i min søte lille boble laget av glass, midt oppå Kilimanjaro hvor jeg dyrker reinsdyrkjøtt og rosa druer sammen med min neandertalske shemale som jeg bestilite på postordre en gang på 1720-tallet. Ja, og jeg er lykkelig som få ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. juni 2003 #19 Del Skrevet 17. juni 2003 DA vet jeg hvem du er Miew... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 17. juni 2003 Schizofrenien herjer med KG-brukerne ser jeg... Problemet kommer i forbindelse med reinkarnasjon....hvem av identitetene fortjener å bli gjenfødt...? :blunke: ...kanskje schizofreni er forklaringen på ting som skurrer i reinkarnasjonsteorien... Den sterke befolkningsøkningen, gjør at det blir alt for mange kropper, og alt for lite sjeler... men hvis ex-kropper har mange ulike sjeler, så blir det nok til mange nye kropper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg